Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@03:34:41 GMT

برف سنگین محور جیرفت - بافت را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۲۶۲

برف سنگین محور جیرفت - بافت را مسدود کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور جیرفت ‌‌- بافت در این استان خبر داد.

مرتضی رهبر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به حجم بارش برف در گردنه امیرالمؤمنین و سربیژن و لزوم حضور دستگاههای گریدر در محور برای بازگشایی، این محور باهماهنگی پلیس راه مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به فعالیت 30 دستگاه سبک و سنگین راهداری در گردنه های برفگیر با حضور 80 نفر راهدار افزود: در حال حاضر یک دستگاه گریدر در محور در حال بازگشایی محور جیرفت - ساردوئیه است که با بارگیری یک دستگاه گریدر تا ساعاتی دیگر به توان دستگاه های راهداری اضافه می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل مسدود کردن محور جیرفت - بافت محور جیرفت - جبالبارز-سه راهی دارزین به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.

مرتضی رهبر بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن بار ترافیکی در محور جیرفت-جبالبارز، رانندگان با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از عجله، شتاب و سبقت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین گفت: به علت بارش شدید باران در مناطق دشت و بالادست، احتمال طغیان رودخانه ها وجود دارد لذا رانندگان در هنگام عبور از آبنماها در مسیر رودخانه ها جوانب احتیاط را رعایت کنند.

بارش باران از صبح روز گذشته در نقاط مختلف شهرستان جیرفت آغاز شده و از صبح امروز با بارش برف همراه شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برف جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد