Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:00:48 GMT

برپایی یادواره شهدا در مسجد شهداء

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۳۱۳

برپایی یادواره شهدا در مسجد شهداء

سلطانی، از برگزاری یازدهمین یادواره سردار شهید علی هاشمی و ۴۰۰ شهید کوی ابوذر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در این یادواره از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل می شود.

«عبدالکریم سلطانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از اهواز اظهار کرد: یازدهمین یادواره سردار شهید علی هاشمی و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، کوی ابوذر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج اهواز، افزود: این مراسم روز (یکشنبه 28 بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد شهداء واقع در حصیر آباد خیابان اصلی کارون برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم معنوی با تلاوت حاج کاظم آذر پیرا نفر اول مسابقات بین المللی کرواسی، سخنرانی دکتر عباسی و مداحی حاج صادق آهنگران و با حضور عموم مردم انجام می شود.

 

پایان پیام/644

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی دهه فجر فاطمیه ایام فاطمیه اصفهان شهدای مدافع حرم یادواره شهداء کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان