Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:46:11 GMT

دام قاچاق در مراغه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۷۵۲۴

دام قاچاق در مراغه توقیف شد

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از توقیف محموله دام قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده 120 میلیون تومان است.

سرهنگ رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون باری حامل احشام مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که از میاندوآب به سمت تهران در حرکت بود، 26 راس گوسفند فاقد هرگونه مدارک دامپزشکی، توقیف شد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه خودروی توقیف شده برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ اصلانی فر با تاکید بر لزوم مقابله هوشمند با قاچاق کالا و ارز افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داشته و شهروندان می توانند از طریق سامانه 110 ، پلیس را در کشف محموله های قاچاق و مبارزه با اخلالگران اقتصادی یاری کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق كالا مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق