Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  سرویس خبری بسیج علمی  از گیلان؛ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان طی صدور بیانیه ای ضمن تبریک آغاز ۴۰سالگی انقلاب اسلامی ایران، بر بالندگی و شکوه هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت حدود نیم قرن از شکل گیری خود، تاکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهوقا ؛‌

و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» (سوره اسراء، آیه 81)

 

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور دمیده شدن روح استقلال و خودباوری بر پیکره بی جان امت اسلام و احیای اسلام ناب محمدی (ص) با دم مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) است.

شکوه شور و شعور مردمی در آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، نشان از ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و پایبندی مردم کشورمان به آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دارد.

دشمنان اسلام از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون همواره بر طبل جدایی ملت از نظام کوبیده اند، در حالی که مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی و محور اصلی تحولات سازنده در کشور بوده و با حضور همیشگی در صحنه های مختلف و پشتیبانی بی کم و کاست خود، برتری دموکراسی دینی را بر سایر نظام های حکومتی جهان به اثبات رسانیده اند.

مردم پاسداران اصلی ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و همواره آماده مجاهدت و نثار جان و مال خود در دفاع از تنها نظام مقتدر اسلامی جهان هستند. پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران در دانش هسته ای و موشکی و نیز افزایش توان بازدارنده دفاعی، همواره عامل اصلی هراس دشمنان بوده و خودکفایی، توسعه فناوری و استقلال علمی کشور ضامن دستیابی به اقتصادی مولد، پویا و مقاوم خواهد بود که با رفع مشکلات پیش رو، نوید بخش آینده ای شایسته انقلاب اسلامی ایران است.

آنچه این نظام را در آغاز چهلمین سال برپایی خود بالنده تر، پرشکوه تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری ساخته، ولایتمداری، همدلی و همزبانی مردم و مسئولین و نیز حرکت آنها در مسیر صراط مستقیمی است که از سوی رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... تبیین شده است.

نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مشابهت های فرآوانی با نهضت عاشورایی حضرت امام حسین (ع) داشته و به خاطر جامعیت و الهی بودن، همواره ماندگاری خود را در دل و جان صالحان و پاکان جهان حفظ خواهد کرد و هیچگاه دچار کهنگی و فرسودگی نخواهد شد.

اکنون که در آستانه چهلمین سال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هجمه های دژخیمان و استبدادگران جهانی بیش از پیش فزونی یافته، بیداری اسلامی نقش و جایگاهی پر رنگتر از همیشه در معادلات سیاسی و اجتماعی کشورهای دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه پیدا کرده است. زیرا که جهانیان دریافته اند، تنها در زیر پرچم اسلام، آزادی، برادری، برابری و عدالت امکانپذیر خواهد شد.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان گیلان برخود وظیفه می داند فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به آحاد ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از ایشان برای حضور فعالانه، حماسی و دشمن شکن در مراسم دهه مبارک فجر جهت نمایش وحدت و یگانگی مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان، دعوت به عمل آورد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به استادان و مربیان ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استادان و مربیان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

تعلیم و تعلّم از سنن الهی و موهبت حق تعالی به پیامبران، اولیای دین و معلمانی است که به فرموده رهبر عزیزمان، آینده‌ی کشور متأثر از همّت و حکمت آنان است.

روز معلم با یاد فیلسوف عالم و عامل شهید عالی مقام استاد مطهری، فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک و خداقوت به تمامی عزیزانی که در جایگاه رفیع تعلیم و تعلم قرار دارند، مروری بر رسالت خطیر خود همسو با افق نگاه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم.

بدیهی است بزرگترین ثروت ما نیروی انسانی کارآمد و مؤمن است که با زیرساخت‌های علمی، معرفتی و مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی توسط استادان، مربیان، فرماندهان، روحانیان و مجموعه وزین حوزه تربیت و آموزش، توفیقات ارتش در اجرای مأموریت مقدس حفظ استقلال، تمامیت ارضی و نظام اسلامی را فراهم ساخته است.

امروز اگرچه اثربخشی آموزش‌ها مشهود و افتخارآمیز است، اما بر اساس راهبرد ترسیمی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت و فضیلت‌های اخلاقی، قوی‌تر از گذشته، همچنان نیاز پیش‌ِ روی ما محسوب می‌شود.

نیک می‌دانیم حفظ و ارتقای عزت و اقتدار ما در فتح قله‌های دانایی و توانایی است و از جمله مقدمات و ملزومات رسیدن به کمال مطلوب، جهاد علمی و عملی با امید به جوانان، حرکت از واقعیات به سمت آرمان‌ها، پای ارزش‌های انقلابی ایستادن، تعمیم ارزش‌های معنوی و ارتقای توانمندی‌های علمی است و دراین چشم‌انداز، استادان و مربیان متصف به صفات پیامبران و اولیای الهی در جایگاه حساس تعلیم نسل جوان و آینده‌ساز، بسیار نقش آفریدند تا اندوخته‌های معنوی، علمی و اخلاقی را بر لوح جان متعلمان حک کنند.

امروز استادان و مربیان برجسته ما با اعتقاد به تأثیر تهذیب نفس و خودسازی‌های متبلور در گفتار و رفتار و منش خود، خوب می‌دانند مردان بزرگ و فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خودساخته، پرورش می‌یابند و با این نگاه، به تربیت و آموزش کارکنانی بصیر، عالم، مؤمن، ولایتمدار و مقاوم در برابر سختی‌ها، مبتکر در عبور از موانع و آماده در مقابله با تهدیدها و تحریم‌ها، اهتمام ورزیده و دریافته‌اند این نگاه با الهام از اندیشه عزت‌آفرین امام و مقتدای‌مان، سیره شهیدان والامقام، علوم دانشمندان، تجربیات فرماندهان و دانش طلایه‌داران اعتقادی، علمی و نظامی، ثمراتی ماندگار در قوی‌تر شدن و ارتقای قدرت ملی خواهد داشت.

از خدای متعال توفیق روزافزون یکایک استادان و مربیان خدوم در تعلیم و تحکیم گام‌های امیدبخش آحاد کارکنان ارتش و تربیت رزمندگان انقلابی در تراز نظام اسلامی و شایسته ظهور، همچنین ارتقای توانمندی علمی و دفاعی ایران سربلند اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی را خواستارم، همراهی خانواده شایسته و صبور ارتش مقتدر را ارج می‌نهم و بقای وجود پر برکت رهبر عزیزمان را تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود