Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: طرح هایی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اسرع وقت باید تکمیل و به بهره برداری برسند.

به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با تاکید بر حمایت از طرح های بزرگ و واحدهای تولیدی که اشتغال پایدار ایجاد می کنند، اظهار داشت: باید تلاش شود تا با تزریق اعتبار طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل تا اشتغالزایی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد به آیین نامه تسهیلات اشتغال روستایی نهادهای حمایتی افزود: باید پیگیری لازم از طریق دستگاه تخصصی برای رفع این تناقض صورت گیرد تا هرچه سریعتر این اعتبارات نیز تعیین تکلیف شود.
وی تعیین سقف پرداخت تسهیلات را یکی از موانع اصلی این دستور العمل این تسهیلات برشمرد و یادآور شد: با این شرایط نمی توان به طرح های بزرگ که منجر به اشتغال می شوند از این محل تسهیلات پرداخت کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به گزارش اداره کل تعاون و رصد سامانه، اکنون کمبود طرح نداریم اما تمرکز در مرکز موجب تعلل در پرداخت تسهیلات و عدم هماهنگی داخلی در بین دستگاه تخصصی و بانک ها شده که عملکرد پرداخت را کاهش داده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این نشست به تشریح عملکرد دستگاه های حمایتی در پرداخت تسهیلات پرداخت و گفت: متاسفانه روند پرداخت تسهیلات در این دستگاه ها مناسب نیست که باید پیگیری لازم برای جذب این تسهیلات اشتغالزا صورت گیرد.
شکر الله شیرخانی افزود: تا کنون نهادهای حمایتی چون کمیته امداد امام (ره) استان با تعداد 265 طرح 850 میلیارد ریال و بهزیستی نیز با سه طرح 700 میلیون ریال پرداختی داشته اند.
وی در خصوص طرح های تسهیلات پرداختی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز گفت: از مجموع یک هزار و 632 طرح موصب در این اداره کل 862 طرح تایید و تا کنون تنها 26 مورد تسهیلات پرداختی داشته است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: انتظار می رود ظرف مدت دو هفته آینده با توجه به پیگیریهای مدیران و همراهی بانک ها وضعیت جذب تسهیلات در این دستگاه های حمایتی افزایش یابد.
در این نشست وضعیت تسهیلات تبصره 18، سه طرح پ.پ ، تولید دارو بدره و مواد شوینده چرداول بررسی و تصمیمات لازم در خصوص پیگیری برای اجرای آنها مصوب شد.
7177/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نشست شوراي اشتغال سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد