Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهادر طالبی،تنها داور مازندرانی بعنوان داور برتر رقابت‌های کاراته مستر کاپ 2019 انتخاب شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهادر طالبی،تنها داور مازندرانی بعنوان داور برتر رقابت‌های کاراته مستر کاپ ۲۰۱۹ انتخاب شد.

طالبی در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص این بازی ها اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته موسوم به مسترکاپ ۲۰۱۹ به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت و سالن بزرگ شهید همت طی دو روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور کشورهایی چون گرجستان، ارمنستان، تونس، سریلانکا، عراق، آذربایجان، ترکیه و چند تیم از کشورمان با حضور  تعدادی از ملی پوشان و قهرمانان نامی کاراته ایران و کشورهای دیگر برگزار شد.

داور برتر رقابت‌های کاراته مستر کاپ ۲۰۱۹ بیان کرد: این مسابقات با حدود ۹۰۰ کاراته کا از کشورهای نامبرده ادامه داشت و حدود ۴۰ داور جهانی، آسیایی و ملی از ایران و دیگر کشورها این دوره از مسابقات را قضاوت کردند.

استاد بهادر طالبی تنها داور مازندرانی حاضر در این مسابقات بود که از سوی شورای داوران این دوره از رقابت‌ها به‌عنوان برترین داور پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی مسترکاپ ۲۰۱۹ شناخته شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد