Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جسد جوان 32 سالع در کنار پل کمربندی دشت آزادگان پیدا شد.

به گزارش رکنا، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ بهمن جسد یک جوان ۳۲ ساله در کنار پل کمربندی دشت آزادگان توسط نیروهای انتظامی، امدادی آتش نشانی و ۱۱۵ پیدا شد.

احتمال می رود این فرد با حلقه آویز شدن از عرشه پل کمربندی اقدام به خودکشی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل خودکشی پل خودکشی اخبار حوادث جوان جسد پل بوی تعفن جسد دشت آزادگان عکس فیلم زن دختر تهران قتل بیمارستان پسر مادر مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه های فعال محور اهواز حمیدیه سوسنگرد چذابه را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان بهرامی با بیان اینکه این محور به دلیل ترانزیت کالا به مرز کشور عراق و همچنین جابه جایی زائرین اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: این محور شامل پروژه های فعالی از جمله پل حمیدیه، پل کمربندی سوسنگرد، جاده های طرفین پل سوسنگرد، پل سابله، جاده های طرفین پل سابله، کمربندی بستان و جاده منتهی به پایانه مرزی چذابه است.

وی افزود: پل حمیدیه با طول ۳۰ متر و اعتبار ۳۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله اجرای شمع بوده و همزمان ساخت شاه تیرهای پل در دست اقدام است.

بهرامی ادامه داد: پل کمربندی سوسنگرد با طول ۹۰ متر و اعتبار ۴۰ میلیارد تومان نیز هم اکنون آماده نصب عرشه است که امیدواریم تا قبل از ایام اربعین به بهره برداری برسد. همچنین جاده های دو طرف پل کمربندی نیز به طول ۵۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله زیرسازی هستند.

وی همچنین از تکمیل شدن پل سابله به طول ۴۰ متر با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: جاده های دو طرف این پل به طول یک هزار و ۴۰۰ متر و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان هم اکنون در مرحله اجرای اساس قرار دارد و در صورت تزریق اعتبار نیز قیرپاشی و آسفالت خواهد شد.

بهرامی اضافه کرد: جاده کمربندی بستان از دیگر پروژه های این محور به طول ۲ کیلومتر به صورت ۴ خطه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تکمیل و هم اکنون زیر بار ترافیک رفته است اما جهت جلوگیری از خرابی تک لایه آسفالت نیاز به اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی جهت اجرای لایه نهایی آسفالت هستیم.

وی همچنین پروژه جاده منتهی به پایانه مرزی چذابه به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان را یکی از پروژه های حیاتی این محور برشمرد که هم اکنون در مرحله اجرای لایه نهایی آسفالت است.

بهرامی خاطرنشان کرد: محور اهواز حمیدیه سوسنگرد بستان چذابه که به محور طریق الحسین معروف شده است یکی از محورهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی است که به پایانه چذابه ختم می شود و جهت تکمیل قراردادهای موجود در این طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در کوتاه مدت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بلندمدت اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ابراز امیدواری کرد با تزریق به موقع اعتبارات تمامی این پروژه ها تا اربعین سال جاری زیر بار ترافیک خواهند رفت و شاهد تردد زوار اربعین در این مسیر باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد