Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@07:19:30 GMT

قیمت سکه و طلا در 23 بهمن 97

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۱۹۸

در جریان معاملات امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به ۴ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان رسید. ناطقان: در جریان معاملات امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ۹۷، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به ۴ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان رسید.
همچنین هر سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۷۵۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۱۲ دلار و ۸۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۵ هزار و ۸۲۴ تومان است.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت ارز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد