Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:02:35 GMT

مردم آذربایجان غربی حمایت خود از نظام را نشان دادند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۲۱۱

مردم آذربایجان غربی حمایت خود از نظام را نشان دادند

ارومیه - ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن قدردانی کرد و نوشت: مردم استان با حضور در این راهپیمایی، حمایت قاطع خود از نظام را نشان دادند.

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری در ادامه این پیام که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: در یوم الله 22 بهمن سال 1397 حماسه ای دیگر از جنس غیرت، اقتدار و انسجام در تاریخ زرین و شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام آمده است: مردم سرافراز و انقلابی آذربایجان غربی در این روز همگام با ملت ایران در صحنه پرشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور یافتند و ضمن محکوم کردن جنایت ها و توطئه های خبیثانه استکبار جهانی، حمایت قاطع خود از نظام و رهبری را اثبات کردند.
شهریاری افزوده است: وجود چنین مردمانی که همواره حتی در دشوارترین شرایط در صحنه هستند و به انقلاب خود وفادارند از نعمت های الهی و مایه مباهات است.
نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی ادامه داده است: اینجانب از صمیم قلب از شما مردم متدین، انقلابی و قهرمان در جای جای آذربایجان غربی به واسطه حضور پرشور و گرمتان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان، سلامت، سعادت و عزت روزافزون را برایتان مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا همزمان با چهلمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان غربی با تاسی از اوایل انقلاب راهپیمایی حماسی و باشکوه خود را در حمایت از آرمان های نظام اسلامی برگزار کردند و حماسه ای دیگر آفریدند.
8135/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي استاندار آذربايجان غربي پيام تشكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش علویان در جمعه خشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.


گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران