Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدوقی با اشاره به برنامه های کارگروه مشاوره و امور خانواده اعتاب مقدسه، گفت: راه‌اندازی کانون خانواده مفتاح در محله جمکران در مجاورت مسجد مقدس جمکران ازجمله خروجی های این کارگروه است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: «ابراهیم صدوقی» با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه مشاوره و امور خانواده با حضور نمایندگان اعتاب مقدس، گفت: این کارگروه با اتخاذ سیاست‌های کلان تربیتی، زمینه ظهور اخلاق کریمه را مبتنی بر اندیشه اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در خادمان، خانواده ایشان و زائران اعتاب مقدس مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته توسط این معاونت در راستای مصوبات جلسات این کارگروه، اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز تخصصی مشاوره رایگان با عنوان زندگی به سبک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) جهت استفاده خانواده‌های خادمان رسمی و افتخاری مسجد، برگزاری کارگاه‌های کوتاه‌مدت زندگی به سبک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با رویکرد سبک زندگی مهدوی ویژه زائران ازجمله این فعالیت‌هاست و طبق مصوبه کارگروه هر عتبه متناسب با مأموریت کاری خود اقدام به برگزاری این دوره‌ها خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: برگزاری حلقات معرفت با عنوان زندگی به سبک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با استفاده از ظرفیت استادان و کارشناسان حوزه تربیت اسلامی و طراحی و تنظیم طرح معرفتی زندگی به سبک اهل‌بیت (علیهم‌السلام) که با ساختار واحد در حوزه سبک زندگی طراحی و برای اعتاب ارسال‌شده است نیز از دیگر فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در راستای اهداف کارگروه مشاوره و امور خانواده است.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران به راه‌اندازی کانون خانواده مفتاح در محله جمکران در مجاورت این مکان مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی اتاق عقد و برگزاری دوره‌های مشاوره قبل و بعد از ازدواج به‌منظور افزایش آگاهی زوج‌های جوان از زندگی زناشویی ازجمله فعالیت‌های مسجد در حوزه خانواده است که هم اکنون اجرایی می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی فاطمیه راهپیمایی ایام فاطمیه اصفهان دهه فجر اعتاب مقدس جهان اسلام سبک زندگی منتظرانه مسجد مقدس جمکران خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  کمیته امداد برای  توانمند ساز کردن خانواده‌های تحت حمایت در تلاش است که بتواند خدمات مختلفی را ارائه ‌دهد.

او‌در ادامه تصریح کرد: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن ،پوشاک،اشتغال نیست، بلکه خدمات مشاوره ای هم جزو اولویت‌های خدمت رسانی در توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت وجود دارد.

پرپنچی گفت: مشاوره سبب می‌شود خانواده‌هایی که از مسیر توانمندی خارج می‌شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: یکی مهم ترین و اصلی ترین  مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده، اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

پرپنچی تصریح کرد: به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت و روند مناسب اقدام به  راه اندازی برخی  مراکز کرده ایم که بتوانیم کنترل کافی را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران