Web Analytics Made Easy - Statcounter

کل کل آربلوا با هواداران و بازیکنان بارسلونا همچنان ادامه دارد.

طرفداری- آلوارو آربلوا که پس از دوران درخشان در لیورپول و رئال مادرید، از فوتبال بازنشسته شده است، در حال حاضر به کارشناسی فوتبال در تلویزیون اسپانیا می پردازد و در جدیدترین صحبت هایش، در خصوص بارسلونا سخن گفته است.

به نقل از مارکا، آربلوا گفت:

من مخالف بارسلونا نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه دوست دارم، بارسلونا ببازد چون برای رئال مادرید خوب است؛ امیدوارم بارسلونا حتی در تمرینات فردا هم ببازد (باخنده). آیا من از آن ها می خواهم در لیگ قهرمانان اروپا شرکت نکنند؟ بله، یک رقیب برای رئال مادرید کمتر می شود. بارسلونا تیم چالش برانگیز و تیم فوق العاده ای است و من همیشه برای شکست آن ها مقابلشان قرار می گرفتم. در ال کلاسیکو همیشه تنش ها را بین بازیکنان دیده ام از جمله دست های گره خورده زیدان دور گردن لوئیز انریکه. برای بارسلونا به خاطر بازیکنان و تیم فوق العاده اش احترام قائل هستم. لیونل مسی بازیکن خوبی است؛ هر چند هیچوقت نتوانستم از بازی او لذت ببرم و نخواهم برد. امیدوارم هر چه سریعتر بازنشسته شود، من هم در حال شمارش روزها هستم.

آربلوا در خصوص ایسکو هم گفت:

ایسکو وضعیتی را تجربه می کند که تا قبل از این، تجربه نکرده بودم. او در ترکیب ثابت و پست مورد علاقه اش بازی می کرد اما الان نه. من یکی از بزرگترین طرفداران ایسکو هستم و امیدوارم برای سال های زیادی در رئال مادرید بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس