Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@04:56:50 GMT

2 انبار احتکار کالا در دلیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۴۳۸

2 انبار احتکار کالا در دلیجان کشف شد

سرهنگ «علی هاشمی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از احتکار مقادیری مواد غذایی در 2 انبار دست یافتند.
وی اظهارداشت: ماموران در عملیاتی ضربتی از مکان‌ مورد نظر، 2 هزار و 350 کیلو برنج ایرانی احتکارشده و سه هزار و 137 عدد قوطی آبمیوه به ارزش 653 میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی دلیجان بیان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ هاشمی از کشف 700 کیلوگرم گردوی قاچاق به ارزش 385 میلیون ریال در جاده های این شهرستان نیز خبر داد.
وی ادامه داد: این محموله قاچاق بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی از بنادر جنوبی به قصد توزیع در استان های مرکزی بارگیری شده بود.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای پیگیری قضایی به مقامات ذیربط معرفی شد.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برنج پلیس آگاهی فرمانده انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مواد غذایی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی جمعه شب به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مبنی برگیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

کاوسی افزود: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

کد خبر 6095948

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل