Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله میرعمادی، حضور حماسی مردم نمایش بصیرت و شعور انقلابی دارد، گفت: شکوه حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تقدیر است.

«آیت الله سید احمد میرعمادی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حضور مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن را باشکوه و حماسی دانست و افزود: مردم با بصیرت استان لرستان  بار دیگر با حضور باشکوه خود برگی زرین در تاریخ افتخارات استان ورق زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان،  با بیان اینکه مردم عاشقانه شگفتی آفریدند، اظهار داشت: این حضور باشکوه نمایش بصیرت و دشمن شناسی ملت است.

 

آیت الله میرعمادی، بیان کرد: خط فکری نظام مقدس اسلامی ایران خط و مشی مکتب قرآن و سیره و منش پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) است.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه بوده است، بیان کرد: باید از مردم برای خلق این حماسه جاویدان تقدیر و تشکر شود.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه این حماسه عظیم و باشکوه تحلیل های گوناگونی دارد، اظهار داشت: برای هر حرکتی که مردم انجام دهند غالبا دو انگیزه تصور می شود، مادی یا معنوی، دشمنان هم اعتراف می کنند انگیزه مردم ما مادی نیست، اگر با این انگیزه نگاه می کردیم باید مردم نمی آمدند چون مشکلات اقتصادی و گرانی و بیکاری و تبلیغات روانی شدید دشمن را داشتیم؛ آنچه مردم را وادار کرده که چهل سال در راهپیمایی شرکت کنند انگیزه معنوی است، مردم برای خدا آمدند، برای معنویت و یاری دین خدا آمدند؛ مردم انقلاب را جلوه ای از اسلام می بینند و این در نوع شعارها و انگیزه های مردم مشخص است.


وی راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد همبستگی ملی و دینی دانست و گفت: محاسبه مردم این است که انقلاب را با خون عزیزترین افرادشان به دست آورده اند، قطعا نمی گذارند انقلاب از دست برود یا دچار مشکل شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت نشانه وفاداری مردم به انقلاب، تجدید عهد با شهدا، تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و تجدید بیعت با رهبری بود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی فاطمیه ایام فاطمیه اصفهان راهپیمایی ۲۲بهمن دهه فجر همبستگی ملی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903034

دیگر خبرها

  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)