Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:06:06 GMT

15 طرح عمرانی در رشتخوار بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۸۹۲۴

15 طرح عمرانی در رشتخوار بهره برداری شد

بخشدار جنگل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این طرح ها را در بخش های کشاورزی، دامداری و خدماتی ذکر کرد و گفت: ساختمان بخشداری جنگل نیز با حضور نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
سیداحمد نظام، اجرای طرح های محرومیت زدایی را از مهمترین رویکردهای دولتمردان در مناطق کمتر توسعه یافته ذکر کرد و افزود: طرح های محرومیت زدایی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و اصولی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، در بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها نیز بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح های عمرانی مختلفی در این بخش در دست اجراست که با تکمیل و بهره برداری آنها، تحول بزرگی در این منطقه ایجاد می شود که این مهم به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.
وی طرح های آبرسانی، راهسازی، بهداشت و درمان و خدماتی را از مهمترین طرح های عمرانی در دست اقدام در بخش جنگل عنوان کرد و گفت: بخش جنگل دارای 19روستاست که با بهره برداری از طرح های عمرانی، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این منطقه فراهم می شود.
نظام، افزود: نگاه توسعه ای نباید تنها پروژه محور باشد بلکه باید برای رفاه مردم نیز اثرگذار باشد.
وی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارآمدی لازم را برای رفع مشکلات دارد و توطئه و نقشه های شوم دشمنان برای مایوس کردن و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان راه به جایی نمی برد.
طی دهه فجر امسال 53 طرح عمرانی در بخش های کشاورزی، راهسازی، عمران شهری و خدماتی با هزینه 165میلیارد ریال در رشتخوار به بهره برداری رسید.
مرکز شهرستان 65 هزار نفری رشتخوار با 2 بخش مرکزی و جنگل در 209 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
7079/7493 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب اسلامی بهداشت و درمان جنگل مجلس شورای اسلامی مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی