Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 53 فقره تصادف در 48 ساعت گذشته در جاده های استان، 102 مصدوم بر جا گذاشت.

جلال پوران فرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با دریافت گزارش این سوانح ، آمبولانس‌های اورژانس به محل‌های حادثه اعزام شدند و خدمات اورژانسی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوران فرد بیان کرد: 80مصدوم این تصادفات به بیمارستان ها منتقل و 22 مصدوم توسط پرسنل اورژانس در محل حادثه سرپایی مداوا شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انجام 243ماموریت حوادث مختلف این استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.
وی بدون اشاره به آمار تعداد مصدومان حوادث امدادرسانی شده این مدت در استان از تلاش پرسنل خدوم این مرکز که در شرایط بد جوی باران و برف حادثه دیدگان را امدادرسانی کردند قدردانی کرد.
پوران فرد همچنین از وقوع یک فقره آتش سوزی در دوشنبه شب گذشته در یک ساختمان چند طبقه در شهر یاسوج خبر داد.
وی ابراز داشت: در این حادثه 9 نفر دچار مسمومیت با منواکسید کربن شدند.
پوران فرد گفت: یکی از حادثه دیدگان این آتش سوزی به بیمارستان منتقل و بقیه در محل حادثه درمان شدند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
/1662/8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سوانح رانندگي كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حبیب آبراهه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: تصادفات سه روز گذشته استان شامل ۱۱۴ فقره تصادف خسارتی و ۵۷ فقره تصادف جرحی بود.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی افزود: در ۷۲ گذشته ۱۷۱ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان روی داد که موجب جان باختن چهار نفر و مصدومیت ۸۵ نفر شد.

وی با اشاره به نقش راننده، خودرو و جاده در وقوع تصادفات رانندگی، اظهار کرد: بیشترین علت تصادفات مربوط به بی احتیاطی، سرعت و سبقت غیرمجاز و کم توجهی و خواب آلودگی راننده است.

آبراهه در کنار عامل انسانی به نقش خودرو در وقوع حوادث رانندگی اشاره کرد و گفت: ۱۳ اردیبهشت در سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان، ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی علت اصلی حادثه بود.

وی بر ضرورت کنترل سلامت و ایمنی خودرو قبل از سفر‌های برون شهری تاکید کرد: کم توجهی به این موارد حوادث غیر قابل جبرانی در پی دارد.

وی همچنین بر نقش جاده، گاردیل، خطوط و روشنایی جاده در حوادث رانندگی اشاره و اظهار کرد: وقوع پدیده‌های جوی همچون باران و برف هم بر ضرورت دقت بیشتر در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه می‌افزاید.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به نامناسب بودن آسفالت برخی محور‌های استان همچون اتوبان تبریز - زنجان اظهار امیدواری کرد: با دستور وزیر راه و شهرسازی در جهت ساماندهی و هموارسازی این آزاد راه تسریع شود.

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد