Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@20:52:40 GMT

"برکت" به روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۹۱۳۸

'برکت' به روی آنتن می‌رود

نخستین برنامه مشارکتی شبکه چهار سیما با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز به روی آنتن می‌رود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام (ره) به دستور رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۶ با هدف محرومیت زدایی و فقرزدایی تاسیس شد که یکی از رسالت خود در این ماموریت اشتغالزایی و حمایت از کارافرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد برکت که یکی از بازو‌های وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که با یک دهه فعالیت خود توانسته پروژه‌ها و طرح‌های عظیمی درحوزه محرومیت زدایی، اشتغال زایی، ساخت مدارس، ساخت مساجد، پروژه‌های عمرانی، خدمات رسانی، کمک به فرزندآوری، خدمات بیمه‌ای جاده سازی و ... را در سراسر کشور صورت داده است.  
گفتنی است به جهت آشنا شدن افکار عمومی با فعالیت‌های این بنیاد برنامه‌ای تحت عنوان برکت با همکاری شبکه ۴ سیما تهیه شده است تا جامعه بتواند هرچه بیشتر با راهبرد‌ها و اهداف این بنیاد آشنا شود.
این برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که از امروز، روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۷ پخش می‌شود؛ و از هفته آینده از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در کنداکتور شبکه چهار سیما جانمایی شده است.
برنامه "برکت" به تهیه کنندگی محمد میرزاخانی مقدم و اجرای علی درخشان در ۲۰ قسمت از سوی شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه چهارم سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما

به گزارش جماران؛ صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

 

حجم ویدیو: 1.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی