Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

اخبار  اجتماعی ایران/ مدیر طراحی و تولید برند سماء گفت: نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء که دارای مجوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس و سازمان اماکن و وزارت ارشاد است به مدت 4روز از تاریخ 17الی 20 اسفند ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینب دولتی با بیان اینکه تبلیغات این رویداد بسیار گسترده است گفت: همزمان با برگزاری رویداد 3ورکشاپ آموزشی برای شرکت کننده ها وجود دارد که موضوعات ورکشاپ شامل: دیجیتال مارکتینگ، مدیریت برند و لاکچری سازی برند و لوکس جلوه دادن کالا، باشگاه تخفیف مشتریان و جذب وفاداری مشتریان که برای آنها هم گواهی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه همزمان با رویداد، مسابقه ای هم برگزار می شود افزود: خانم فرهنگ خانم خرمدره و خانم خسروشاهی و آقای مددی داوران این مسابقه هستند که با موضوع محصولی کاربردی با نماد های اسلامی ایرانی برگزار خواهد شد.
دولتی با بیان اینکه جامعه هدف ما فقط افراد مذهبی و محجبه نبودند و نیستند عنوان کرد:  با این ایده کار کردیم که حتی افرادی که فکر می‌کنند اگر حجاب داشته باشند، نمی‌توانند شیک و خوش‌پوش باشند راضی کند تا آنان این حس را نداشته باشند که استفاده از حجاب آن‌ها را محدود کرده است، بلکه دوست داشتیم حس کنند محصولات حجاب آن‌ها را به دور از خودنمایی، زیباتر، شایسته و آراسته‌تر هم ساخته است در عین حال مانع فعالیت‌های اجتماعی‌شان نیست.
دولتی افزود: افرادی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که محصولاتشان کالای ایرانی باشد یعنی تولید کننده کالای ایرانی باشند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902218

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت