Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ زهرایی از برگزاری مجمع عالی جهادگران از فردا به مدت ۲ روز خبر داد و گفت: این گردهمایی با حضور ۴۰۰ نفر از جهادگران به نمایندگی از ۱۱ هزار گروه جهادی در کشور برگزار می شود.

«سرهنگ محمد زهرایی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مجمع عالی جهادگران کشور گفت: فردا صبح مجمع عالی جهاد گران کشور فردا با حضور جهادگران سراسر کشور برگزار می شود، مجمع عالی جهادگران کشور بزرگترین شبکه نیروی انسانی و نیروهای داوطلب جهادی کشور است که برگرفته از نیروها و شوراهای جهادی شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: در حقیقت گروههای جهادی و مسئولان گروههای جهادی تشکیل گروههای شورای جهادی شهرستان را دادند  و هیات رییسه مشخص کردند و مسئول شورای جهادی شهرستان هم مشخص شده است و در سطح استان هیات رییسه شوراهای جهادی استان تشکیل جلسه داده و با برگزاری انتخابات هیات رییسه مجمع جهادی استان معرفی شده است و رییس مجمع استان نیز مشخص شده است.

 

وی در بخش دیگری از بیانات خود گفت:  فردا هیات رییس مجامع عالی استان گردهم جمع می شوند  و در یک گردهمایی دو روزه در استان روز پنج شنبه هیات رییسه مجمع عالی جهادگران کشور را انتخاب می کنند.

 

سرهنگ زهرایی تصریح کرد: در کنار این گردهمایی کارگاههای توانمندسازی تخصصی نیز در حوزه های  فرهنگی، اقتصادی، محرومیت زدایی، اجتماعی، اموزشی، پزشکی برای این جهادگران برگزار می شود .

 

وی گفت: مجمع عالی جهادگران کشوری اهدافی همچون تدوین برنامه سالیانه گروههای جهادی در جغرافیای هدف، سرکشی و آسیب شناسی حرکتهای جهادی، مطالبه گریاز صدای مردم  و جهاد گران با دولت، بازوی فکری و عملیاتی برای بیسیج سازندگی، انتقال تجارب میان جهادگران، همسو کردن و هدفمند کردن فعالیت های جهادی، فعال کردن ظرفیت خیرین در فعالیتهای جهادی، همگرایی حمایت های نقدی و غیر نقدی از جهادگران در برنامه کار خود مد نظر قرار می دهند.

 

  گردهمایی مجمع عالی جهادگران به مدت 2 روز از فردا صبح آغار می شود و در روز پنج شنبه و روز پایانی انتخابات مجمع عالی جهادگران برگزار می شود. در این گردهمایی 400 نفر از جهادگران به  نمایندگی از 11 هزار گروه جهادی حضور دارند/.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه انقلاب اسلامی راهپیمایی اصفهان چهل سالگی انقلاب جهادگران مجمع بسیج سازندگی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور

چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور و با بررسی دستورات شش گانه این جلسه از جمله موضوعات مرتبط با حوزه‌های محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نیز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان مدعو این جلسه برگزار شد.

در این جلسه، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرروزیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه کشور، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه کشور، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خوداظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، شش دستور جلسه اصلی بود.

مسائل زیست محیطی استان اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با چالش‌های مختلف زیست محیطی از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750203

دیگر خبرها

  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود