Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:16:25 GMT

افتتاح پروژه های رفاهی ارتش در جاسک

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۹۴۵۷

افتتاح پروژه های رفاهی ارتش در جاسک

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک افتتاح شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در آئین افتتاحیه چند پروژه عمرانی؛ آبادانی؛ رفاهی و نظامی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امروز شاهد افتتاح بخش مهمی از زیرساخت‌ها و پیشرفت در سواحل مکران و منطقه جنوب شرق کشور هستیم و این منطقه از کشور، آینده‌ای پر رونق و روشنی را در پیش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حرکت پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ایران اسلامی در زیر فشارهای اقتصادی و فرهنگی رشد بی نظیری را داشته است و این خیزش بزرگ و هوشمندانه در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که نگاه ویژه ایشان به مناطق محروم کشور باعث رونق و آبادانی این منطقه شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب با رشد بیشتر در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانیم: زیردریایی فاتح بهمن ماه وارد خدمت می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با نگاهی به گذشته و آغاز شروع عملیات عمرانی راهبردی نداجا در این منطقه گفت: مجموعه فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت مدار در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در شرایطی کار را آغاز کردند که کار خیلی سخت و دشوار بود ولی جوانان ما با اتحاد و ایثار توانستند این مأموریت خطیر را انجام و آن را ادامه دهند.

دریادار خانزادی در پایان ضمن اشاره به اینکه که سال آینده زیر ساخت‌های بهداشتی و فرهنگی جدیدی به زیرساخت‌های منطقه ملحق می‌شوند افزود: مهمترین برنامه با ارزش نیروی دریایی رونق سامانه هوایی ترابری جهت کارکنان نداجا و مردم این شهرستان است.

افتتاح ۴۰۸ باب واحد منزل مسکونی جدید و افتتاح فروشگاه بزرگ رفاهی و جایگاه سوخت رسانی فرودگاه شهدای هفتم آذر و همچنین بازید از منطقه نظامی جدید در جاسک از دیگر برنامه‌های امیر خانزادی در این سفر بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر جاسک دریادار خانزادی نداجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران