Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@07:10:48 GMT

احمدی لاشکی: کاهش قیمت ارز استمرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۱۹۹۲۸

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس می گوید اگر برنامه های مدیریت بازار استمرار داشته باشد کاهش قیمت ارز ادامه پیدا می کند.به گزارش بلاغ، قاسم احمدی لاشکی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس با اشاره به اینکه رئیس بانک مرکزی از کاهش قیمت دلار خبر داده است، گفت: برای پیش بینی آینده ارز در کشور باید به دلایل و مصادیق توجه داشت، مدیریت همتی در بانک مرکزی به بازار ارز ثبات قابل توجهی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس با اشاره به برنامه های بانک مرکزی در مدیریت جدید، بیان داشت: اگر برای مدیریت بازار ارز برنامه وجود نداشت حتما تا امروز در این حوزه به اشکالات متعددی بر می خوردیم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر سران قوا با هماهنگی مناسب مسائل را در شورای هماهنگی اقتصادی به درستی پیش می برند و بانک مرکزی نیز با ورود درست و به موقع نسبت به کاهش قیمت ها اقدام کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم پشتوانه اصلی نظام و مملکت هستند بنابراین پذیرفته نیست که برای آسایش این مردم اقدامی نکرد و نسبت به افزایش قیمت ها حساسیت نشان نداد.

وی گفت: مردم در حمایت از نظام سنگ تمام گذشته اند و این وظیفه بر عهده ما است که در حوزه اقتصادی و ارزانی اقدام کنیم، امیدواریم با تدابیری که در شورای هماهنگی اقتصادی و بخش های  دیگر رقم می خورد برنامه های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و ارزانی رقم بخورد.

قوای سه گانه تدابیر برای کاهش قیمت ها اندیشیده اند

احمدی لاشکی با بیان اینکه قوای سه گانه تدابیر برای کاهش قیمت ها اندیشیده اند، بیان داشت: قوه قضاییه با اقدامات قهریه و قوای دیگر در راستای حمایت و تشویق تولید کننده داخلی روندی را طی کرده اند که به ثبات در بازار منجر شده است که نباید این اقدامات نیمه کاره رها شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر برنامه های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و نیمه کاره رها نشود، به مقصد می رسیم در غیر اینصورت کاهش قیمت ها محقق نمی شودو تمام تلاش ها و برنامه ها شکست می خورد.

وی بیان داشت: اگر روند موجود ادامه پیدا کند و تلاش ها شبانه روزی دراین حوزه صورت بگیرد به سمت ثبات یا کاهش نرخ ارز خواهیم رفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارزانی تدابیری اندیشیده است، گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی در راستای حمایت از مردم تدابیری برای ثبات و کاهش قیمت ها در نظر دارد که در بازه زمانی مشخص محقق می شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور