Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره قرآنی دارالقرآن خانه کارگر روز ۲۱ بهمن‌ماه در محل مرکز آموزش علمی - کاربردی خانه کارگر واحد تهران برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۶ روز 21 بهمن‌ماه و همراه با قرائت امیرحسین لندرانی، قاری نوجوان کشور برگزار شد، تصریح کرد: دارالقرآن خانه کارگر امسال برای دومین سال پیاپی اقدام به برگزاری جشنواره قرآنی فجر در دو بخش مسابقات قرآن و همایش‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی‌کبیر ادامه داد: بخش مسابقات شامل رشته‌های صوت و لحن، ترتیل، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء یک و حفظ سوره فجر، مفاهیم و تفسیر با محوریت سوره مبارکه فجر و نیز مسابقه اذان و مداحی با موضوع ایام فاطمیه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد. همچنین، بخش مسابقات جشنواره با حضور بیش از ۵۰۰ نفر و بخش همایش‌ها نیز با حضور نزدیک به پنج هزار نفر اجرایی شد.
مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر بیان کرد: برنامه‌های امسال بیشتر در رابطه با کیفی‌تر شدن مسابقات برنامه‌ریزی شد و تلاش کردیم تا مسابقات از جهت کیفی در سطح خوبی برگزار شود که به حمدالله نیز تا حدودی در این زمینه موفق بودیم. همچنین، برنامه ما در سال آینده افزایش کمی و کیفی سطح مسابقات است‌. یعنی باید تلاش کنیم که تعداد متسابقان را افزایش داده و مسابقات را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.
محسنی‌کبیر در پایان سخنان خود ضمن اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: در پایان این مراسم از نفرات برتر جشنواره که در مسابقات مختلف حایز رتبه‌های برتر شده بودند، تقدیر و تجلیل شد.

برای دریافت اسامی نفرات برتر اینجا کلیک شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی اختتامیه جشنواره قرآنی دارالقرآن خانه کارگر نفرات برتر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور