Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:13:50 GMT

برنامه های جمکران برای پایان هفته مهدی باوران

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۱۶۲

برنامه های جمکران برای پایان هفته مهدی باوران

حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام برنامه های پایان هفته مسجد مقدس جمکران گفت: برگزاری جلسات آموزش عمومی قرآن همراه با شرح صحیفه سجادیه و نهج البلاغه و قرائت ادعیه کمیل، ندبه و توسل ازجمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان و در تشریح برنامه های پایان هفته مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: میعادگاه منتظران این هفته نیز همچون هفته های گذشته به منظور افزایش حداکثری معنویت فضا برای زائران، با برنامه های متنوع در روزهای پایانی هفته به استقبال مهدی باوران می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در این راستا مسجد مقدس جمکران از امشب (سه شنبه، 23 بهمن) برنامه های پایان هفته خود را با جلسات آموزش قرآن از ساعت 19 آغاز می کند البته به منظور ارتقای کیفی این جلسات، معارف صحیفه سجادیه نیز با حضور عموم علاقمندان در این جلسات مطرح می شود.

 

وی ادامه داد: سخنرانی حجت الاسلام «حبیب الله فرحزاد» و زمزمه دعای شریف توسل با نوای «حاج مهدی مبینی پور» از دیگر برنامه های تدارک دیده شده توسط جمکران برای امشبِ منتظران است.

 

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به برنامه های مسجد مقدس جمکران برای شب و روز جمعه (روز منتسب به حضرت صاحب الزمان(عج))، بیان کرد: برگزاری جلسه آموزش عمومی قرآن که با شرح معارف نهج البلاغه توام است، سخنرانی حجت الاسلام «یزدی» و قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای «حاج علی صادقی» نیز برای شب جمعه، 25 بهمن منتظران پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به آغاز برنامه های روز آدینه مسجد میعادگاه منتظران با زمزمه دعای پرفیض «عهد» بعد از نماز صبح، اعلام کرد: سخنرانی حجت الاسلام «خلج» و زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای «سید مهدی میرداماد» پایان بخش برنامه های صبح روز جمعه، 26 بهمن مسجد مقدس جمکران است.

 

بنابر گفته مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران، برنامه های این مکان مقدس در عصر جمعه با قرائت زیارت آل یس پایان می یابد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی راهپیمایی فاطمیه ایام فاطمیه راهپیمایی ۲۲بهمن اردبیل مسجد مقدس جمکران منتظران ظهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان یزد گفت: جشنواره قلب شهر 
با هدف حمایت و تشویق ستاد‌های برتر برگزاری نمازجمعه استان یزد، آموزش و ایده گرفتن ستاد‌ها از یکدیگر و رشد و تعالی نماز جمعه در ۱۱ محور برگزار شد. 
حجت الاسلام نجم الهدی، دعوت و میزبانی از کودکان و نوجوانان، برپایی میز خدمت و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری را ازمحور‌های ارزیابی ستاد‌های نمازجمعه در این جشنواره برشمرد. 
آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (ص) در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند نمازجمعه بر جذب حداکثری و درک و فهم دقیق از جامعه تاکید کرد.
آیت الله سعیدی، با ذکر مثال از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی گفت:حاج قاسم سعی میکرد همه را در صحنه نگه دارد، حتی افرادی که پوشش مناسبی نداشتند به آنها نگاه مناسبی داشت. 
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دراین مراسم، با تاکید بر جذب جوانان و گسترش برنامه‌های فرهنگی گفت:جوانگرایی، امید آفرینی و استفاده از ظرفیت جوانان در جهاد تبیین باید محور فعالیت ستاد‌های نمازجمعه باشد.
آیت الله ناصری، براهمیت و نقش جایگاه مقدس نمازجمعه در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.
در این مراسم ازستاد نمازجمعه میبد در اجرای ویژه برنامه‌های معرفی کتاب و محصولات فرهنگی، ستادنمازجمعه اردکان در تبلیغ و تولیدات هنری و رسانه‌ای، ستاد نمازجمعه مهریز در دعوت از اقشار مختلف برای حضور در نمازجمعه، ستاد نمازجمعه ده بالا در استقبال، راهنمایی و پذیرایی از نمازگزاران، ستاد نمازجمعه یزد در برپایی میز‌های خدمت رسانی و پاسخگویی، ستاد نمازجمعه تفت در میزبانی از کودکان، ستاد نمازجمعه بخش بهمن ابرکوه در برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان، ستاد نمازجمعه مهریز در هویت بخشی و سازماندهی خادمان افتخاری، ستاد نمازجمعه بافق در فضاسازی و ارائه‌های محیطی، ستاد نمازجمعه تفت در چینش مناسب وهنرمندانه برنامه‌های تریبون نمازجمعه و ستاد نمازجمعه اشکذر در تحقق جهاد تبیین تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا