Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:23:15 GMT

بهترین طرحها را درکیش تعریف و اجرا کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۴۴۳

بهترین طرحها را درکیش تعریف و اجرا کنیم

به گزارش ایرنا، دکتر مظفری در آیین افتتاح مجموعه مسکونی پارسیس که شامگاه دوشنبه شب با حضور مسئولان محلی و تیم مدیریتی پروژه برگزار شد ضمن تقدیر از دست اندرکاران ساخت این پروژه به جهت اجرای مجموعه ای با کیفیت در برنامه زمانی مشخص شده گفت: تلاش همه ما در کیش باید ارتقاء کیفیت زندگی باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش تاکنون روند رو به رشدی داشته و در بحث زیرساخت ها تا حدود زیادی امکانات لازم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ما برای آینده این جزیره اجرای پروژه های خاص و با کیفیت است.
وی اظهار داشت: ساکنان کیش باید همواره به مسئولان این جزیره در خصوص محدودیت منابع و لزوم اجرای پروژه های با کیفیت متذکر شوند. اگر جزیره کیش به این مرحله که شرایط به نسبت خوبی است رسیده به دلیل تلاش های بسیار پیشکسوتان این جزیره در حوزه های مختلف است. انسانهایی که سهیم بسزایی در توسعه کیش داشته اند و نیاز است در ادامه مسیر نیز از کمک های این عزیزان بهره مند شویم و در تدوین برنامه های آتی این جزیره از ایده های صاحبان نظر استفاده کنیم.
دکتر مظفری با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های جزیره کیش هستند از معاونان گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش خواست در خصوص برگزاری مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و خادمان کیش برنامه ریزی کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: همه ما باید به رفع مشکلات پروژه هایی که به هر دلیل نیمه تمام مانده اند و سرمایه گذارانی که در مسیر اجرای پروژه هایشان دچار مشکل شده اند کمک کنیم. شایسته جزیره کیش نیست که برخی پروژه ها دچار مشکل شوند و یا به دلیل مشکلات بلاتکلیف رها شده باشند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کش در پایان افزود: زیر ساخت های مناسبی در کیش داریم و باید با برنامه ریزی از پیشکسوتان، نخبگان، صاحب نظران، رسانه ها و دلسوزان کیش درجهت ساخت پروژه های با کیفیت کمک بگیریم.
مجموعه مسکونی پارسیس با زیربنای 33 هزار مترمربع دارای دو برج مسکونی 15 طبقه با 12 طبقه مسکونی و امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی وفرهنگی است این پروژه که موفق به کسب استانداردهای بین المللی به لحاظ کیفیت ساخت، تکنولوژی و موارد زیست محیطی شده با تامین تمامی نیازهای ساکنانش به امکانات خدماتی، رفاهی و ورزشی، از نظر سازه دارای شاخصه های ظاهری متفاوت و دید مناسب به منظر دریا و شهری است.
1339
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برج پیشکسوتان زیست محیطی سرمایه گردشگری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای هیات‌عامل سازمان بنادر از پروژه‌های جزیره بوموسی
  • نقش ماما در برنامه سلامت خانواده تعریف شده است
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود