Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:45:47 GMT

توسعه ورزش بدون حضور بخش خصوصی بی معناست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۰۴۸۷

توسعه ورزش بدون حضور بخش خصوصی بی معناست

به گزارشخبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب  در مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان سخن می گفت،با اشاره به حضور گسترده اقشارمختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود:حضور ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد جوان در میان جمعیت کثیرمردم همیشه در صحنه پررنگ و اثرگذار بود. وی با تقدیر از این حضور افزود:40سال است که مردم ما به انواع و اقسام دشمنی های امپریالیسم عادت کرده اند اما در طول یک و نیم سال گذشته فشار های سیاسی،اقتصادی و اجتماعی بر ملت بیش از پیش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیاب حضور مردم در راهپیمایی امسال راپاسخی معنا داربه این دشمنی ها خواند وگفت:مردم به وظیه خود عمل کرده اند و حالا نوبت خدمتگزاران آنها ست تا خدمتر سانی بیش از پیش پاسخ قدرشناسی ملت را دهند. مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مغفول ماندن رشته هاکی در استان فارس،گفت:روسای هیات های ورزشی باید با برنامه درمجمع حضور داشته باشند. کامیاب عدم پیگیری مطالبات یک رشته ورزشی توسط رئیس هیات آن رشته را نشانه ای از بی برنامگی و بی انگیزه بودن دانست و گفت:نگاه ها در ورزش باید به سمت عمگرایی و نتیجه گرایی سوق داده شود. وی با بیان اینکه جایگاه کنونی هاکی فارس در شان این استان نیست،خواستار برنامه ریزی دقیق رئیس این هیات د راستای حضور بخش خصوصی ،توسعه این ورزش در شهرستان و... شد و گفت:می توان از ظرفیت شهرداری ها برای توسعه ورزش هاکی در شهرستان ها استفاده کرد. مدیر کل ورزش و جوانان فارس ب لزوم حمایت فدراسیون از هاکی فارس تاکید کردو با اشاره به گران بود این ورزش گفت:در مقابل هر یک گام حمایت فدراسیون ما چند گام به سوی توسعه این ورزش بر می داریم. کامیاب نقش دولت در عرصه ورزش را حاکمیتی و حمایتی دانست و افزود:دستگاه ورزش استان به شدت از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کند. وی با تقدیر از زحمات خدیجه افشار در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی هیات هاکی استان،از رئیس این هیات خواست تا با ایجادهمگرایی بین اهالی این ورزش در استان در راستای توسعه بیش از پیش هاکی درفارس گام بردارد. گفتنی است درمجمع انتخاباتی هیات هاکی استان فارس محمد حسین عاقبت بین با کسب 12 رای برای 4 سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن استان فارس بخش خصوصی شهرداری ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس