Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ محسن فضلی مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: بااطلاع رسانی خبر مفقود شدن یک شهروند و احتمال سقوط وی در چاه توسط پلیس ۱۱۰ و درخواست کمک از آتش‌نشانان جهت یافتن این شخص، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۴ اراک به روستای خوشدون از توابع شهرستان فراهان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضلی اظهار کرد: به گفته فرزندان این شخص، نزدیک به یک ماه از مفقود شدن وی می‌گذرد و خبری از او در دسترس نیست.

وی افزود: باراهنمایی‌های اهالی روستا و احتمال سقوط این شخص در یک چاه، نجات گران آتش‌نشان سه‌پایه نجات را در دهانه چاه قرار داده و یکی از آتش‌نشانان را با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق چاه فرستادند.

مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی اراک تصریح کرد: پس از رسیدن این آتش‌نشان به عمق این چاه ۲۰ متری با جسد بی‌جان پیرمرد حدود ۶۲ ساله‌ای مواجه که بلافاصله به‌وسیله طناب و تجهیزات امداد و نجات، وی را به بالای چاه منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از تحویل پیرمرد متوفی به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار