Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری، ملت ایران را پیروز راهپیمایی روز گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانند؛ اما کمتر از بازنده‌های این اتفاق شگفت انگیز صحبت شده است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی جهرمی علی آباد؛* بسیاری از رسانه‌های بزرگ دنیا ملت ایران را پیروز راهپیمایی روز گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانند، اما کمتر از بازنده‌های این اتفاق شگفت انگیز صحبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بازندگان تاریخی را می‌توان به چهار گروه تقسیم کرد:

گروه اول: استکبار و استعمار جهانی به سرکردگی آمریکا

این گروه که چهل سال است با صرفه بودجه‌های هنگفت مالی و صرف هزاران ساعت وقت در حسرت وارد کردن یک ضربه هرچند اندک به انقلاب اسلامی ایران مانده اند؛ و هر سال با حضور مردم همه سرمایه و وقت خود را بر باد رفته می‌بینند.

گروه دوم: نظام‌های عربی مرتجع منطقه به سرکردگی عربستان سعودی

ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تمام حماقتش به خوبی این گروه را توصیف کرده، گاو شیر ده!
چهل سال است که به بهانه عدم سرایت انقلاب اسلامی ایران به کشورهایشان و فرو نریختن نظام‌های پوسیده شان به وسیله گروه اول، چون گاوی شیرده دوشیده می‌شوند، اما راه به جایی نبرده اند و هر روز شاهد پیشرفت و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

گروه سوم: گروهک‌های معاند مجاهدین خلق و سلطنت طلبان

این گروه بیش از همه موجبات شادی و خنده را فراهم می‌کنند. چهل سال است که به طرفداران اندک خود وعده می‌دهند که امسال سال آخر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و سال بعد پیروزی را در میدان آزادی جشن می‌گیریم! اما هر سال بعد از معجزه ۲۲ بهمن ملت ایران، چون موش آب کشیده منتظر سال دیگر می‌شوند.

گروه چهارم: تفاله‌ها و نخاله‌ها فتنه ۸۸

این تفاله‌ها و نخاله‌های باقی مانده از فتنه ۸۸ بیشتر از سه گروه قبل قدرت ملت بصیر ایران را درک می‌کنند، چون ضرب شست ملت را در ۹ دی ۸۸ چشیده اند؛ و بیشتر از سه گروه قبل ناراحتند، چون از همه کس مانده و از همه جا رانده هستند. اخیرا با وجود تلاش گسترده در رسانه هایشان برای ناامیدی مردم از انقلاب بار دیگر تیرهایشان به سنگ خورده و بعد از پیروزی بزرگ روز گذشته اکثرا ترجیح داده اند سکوت کنند این را می‌شود از صفحات مجازی شان فهمید؛ و در پایان یک حقیقت زیبا را که امام صادق ۱۴ قرن پیش به آن اشاره کردند ذکر می‌کنم:

الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی..

سپاس خدای را که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد!

علی جهرمی علی آباد-  دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان
 انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یادداشت دانشجویی آمریکا استکبار جهانی عربستان گاو شیرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان

روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که میری رگو، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی شنبه شب در مصاحبه با کانال ۱۴ گفت که اسرائیل "به پرتاب‌های ایران پاسخ داد، چون اسرائیل یک بازنده نیست".

از رگو در مورد احتمال حمله زمینی به رفح نیز سوال شد و گفت: «ما در مورد رفح تردید داشتیم. ارتش در خان یونس بود و بعد با ایران برخورد کردیم. با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک می‌شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران این پیام را دریافت کرد. اسرائیل یک بازنده نیست.»

اظهارات رگو نشان دهنده اولین باری است که یک وزیر اسرائیلی مستقیماً به حملات اسرائیل به ایران می‌پردازد.

در اول آوریل، هفت ایرانی، از جمله یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور، در حمله مشکوک اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه شهید شدند.

دو هفته بعد، ایران در عملیاتی موفق و تلافی جویانه بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

اظهارات رگو به تلافی بعدی اسرائیل در ۱۹ آوریل اشاره داشت، زمانی که چندین پهپاد به سمت مرکز ایران پرتاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است