Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با صدور دستورالعمل جدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جریمه تاخیر در اقساط مشتریان این شرکت در مناطق زلزله زده کرمانشاه بخشیده می‌شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از سایپا، با دستور میرجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و برای حمایت از تمامی مشتریانی که در مناطق زلزله زده کرمانشاه سکونت دارند، با ارائه معرفی نامه از ستاد بازسازی، جریمه تاخیر در اقساط معوق این مشتریان در صورت تسویه حساب تا پایان سال جاری به طور کل بخشیده و دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش تمامی مشتریان گروه خودروسازی سایپا در مناطق زلزله زده کرمانشاه مشمول این دستورالعمل شده و دیگر نگرانی بابت جریمه تاخیر در اقساط معوقه خود به این شرکت نخواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا اقساط زلزله سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت