Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه غیر انتفاعی فرهنگ بانه ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: شرایط فعلی بازارچه سیرانبند بانه نابسامان بوده و نیاز به ساماندهی دارد بر همین اساس طرح جامع مطالعاتی این بازارچه با 70 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال در راستای ساماندهی بازارچه سیرانبند بانه سالن انبار کالا و محوطه انجام شده که برای اجرای آن طرح 47 میلیارد ریال هزینه شده است.
استاندار کردستان با بیان اینکه بازگشایی بازارچه سیرانبند از خواسته های مردم بانه است اضافه کرد: برای بازگشایی این بازارچه علاوه بر پیگیری های مختلف، نشستی در این خصوص با وزیر امورخارجه انجام و در آن بر مسافری کردن بازارچه سیرانبد بانه تاکید شده است.
مراد نیا افزود: وزیر امور خارجه دستور قطعی بازگشایی بازارچه سیرانبند بانه را صادر کرده که در هفته آینده دستورات لازم مبنی بر مقدمات بازگشایی آن انجام می شود.
وی با اشاره به اهمیت گردشگری و مرز در بانه گفت: برای بهسازی و بازسازی جاده بانه - سقز نیز 100 میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط نماینده مردم بانه و سقز پیگیری و تختصیص یافته است.
مراد نیا اضافه کرد: کل جاده سقز - بانه بجز گردنه خان به پیمانکار واگذار می شود که برای اجرای آن یک هزار 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
استاندار کردستان با بیان اینکه مرزها یکی از ظرفیت های مهم استان است افزود: موضوع واردات 130 قلم کالا نیز به زودی اجرایی می شود که مرزنشینان نیز از مزایای آن برخوردار می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به املاک آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش املاک و ساختمان های بلا استفاده آموزش و پرورش در شهرستان ها بفروش می رسد و از محل درآمد این املاک سایر مدارس بازسازی می شود.
بازارچه سیرانبند بانه در 25 کیلومتر شهر بانه و در بخش ننور واقع شده است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 درآمد شورای آموزش و پرورش مدرسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر امور خارجه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد