Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:19:22 GMT

مشکل تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۱۹۳۹

مشکل تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها به کجا رسید؟

در حاشیه برگزاری دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران گفت: مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و در کمتر از یک ماه گواهینامه تمام افرادی که در آزمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.
وی افزود:، اما افرادی که گواهینامه دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های پلیس یک رسید برای تردد دریافت و در صورت بروز مشکل از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین ادامه داد: پلیس در مراجع قانونی از کارکنانش حمایت‌های لازم را به‌عمل می‌آورد و اگر از سوی مجرمی علیه پلیس اقدامی صورت گیرد ما حتما از همکارمان پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره تأثیر برگزاری دوره‌های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور و شکایت از نیرو‌های پلیس راهور گفت: نتایج خوبی از این دوره‌ها به دست آمده و ما بر اساس دستاورد‌های جدید و علمی تکنیک‌های رفتاری را برای کاربران آموزش می‌دهیم.
وی افزود: از زمان برگزاری این دوره‌ها کمترین شکایات را نسبت به کارکنان پلیس راهور داشته‌ایم و با برگزاری این دوره‌ها برای رفتار بهتر اقدام کردیم.

احتمال افزایش سفر‌های نوروزی وجود دارد
مهری با بیان اینکه از اول اسفند خرید‌های شب عید مردم شروع می‌شود اظهار داشت: پلیس طرح ویژه را برای کلان‌شهر‌ها در شب عید در دست اجرا دارد و برای سفر‌های نوروزی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و همچنین پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد افزایش سفر‌های نوروزی باشیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است