Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:31:24 GMT

افشای سفر رئیس موساد به ریاض

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۱۹۴۱

«تامیر پارادو» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» در سال ۲۰۱۴ به ریاض سفر کرد.

به گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، تامیر پارادو در سال ۲۰۱۴ با سفر به ریاض، با شاهزاده بندر بن سلطان رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی دیدار کرده بود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد رئیس ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت

ده سال از درگذشت تیتو ویلانوا می‌گذرد، ولی نام او به عنوان کسی که در پایه‌ریزی بهترین تیم تاریخ بارسلونا نقش داشت، همواره جاودان خواهد ماند.

به گزارش خبرورزشی، ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ روز غم‌انگیزی برای بارسلونا و فوتبال جهان بود؛ روزی که تیتو ویلانوا در ۴۵ سالگی از دنیا رفت. مردی اهل کاتالونیا که در سال ۲۰۱۱ مبتلا به سرطان شد و متاسفانه سه سال بعد تسلیم این بیماری شد و حفره‌ای خالی در خانواده بلوگرانا به جای گذاشت که پر کردنش دشوار است.

امروز (۲۵ آوریل ۲۰۲۴) دهمین سالگرد درگذشت یکی از شخصیت‌های مهم تاریخ مدرن باشگاه بارسلونا است. ویلانوا به عنوان بازیکن از لاماسیا عبور کرد و در سال ۱۹۸۹ موفق شد در دو بازی دوستانه با تیم اصلی به میدان برود. اما این حرفه مربیگری او بود که نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

او کار مربیگری را در سال ۲۰۰۱-۲۰۰۲ با بارسلونا آغاز کرد و هدایت تیم زیر ۱۶ ساله‌ها را بر عهده گرفت؛ تیمی که متشکل از جرارد پیکه، سسک فابرگاس و لیونل مسی بود. او سپس پالافروگل، فیگرس و تراسا را هدایت کرد و مجددا به بارسا پیوست و در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ نقش دستیار پپ گواردیولا در بارسا اتلتیک را برعهده گرفت. این دو مربی بهترین تیم تاریخ بارسا را پایه‌گذاری کردند و در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ به تیم اول رسیدند و در چهار فصل ۱۴ جام به دست آوردند و فوتبالی را به نمایش گذاشتند که در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفت.

این ویلانوا بود که در سال ۲۰۱۴ مسی را متقاعد کرد که همچنان در بارسلونا بماند. لیونل مسی در مصاحبه‌ای با ال‌پایس در سال ۲۰۱۲ درباره تیتو ویلانوا گفت: «من او را از کودکی می‌شناختم. تیتو اولین کسی بود که به من ایمان داشت، زیرا در آن زمان من بازیکن تعویضی بودم یا اصلا فرصت بازی پیدا نمی‌کردم و او کسی بود که باعث شد در رده زیر ۱۶ سال در ترکیب اصلی قرار بگیرم.»

تیتو در سال ۲۰۱۲ جانشین پپ گواردیولا در نوکمپ شد و در تنها فصل حضورش به قهرمانی لالیگا رسید. او در ۲۵ آوریل ۲۰۱۴ تقریبا یک سال پس از کناره‌گیری از بارسلونا به دلیل سرطان درگذشت.

دیگر خبرها

  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟