Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:34:32 GMT

فشار تحریم های دشمنان مانع حضور ملت ایران نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۲۱۲۹

فشار تحریم های دشمنان مانع حضور ملت ایران نشد

به گزارش ایرنا، سید کمال الدین شهریاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با وجود همه مشکلات اقتصادی اما مردم به خاطر ارزشهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا حماسه ای باشکوه در 22 بهمن امسال رقم زدند.
وی بیان کرد: با وجود اینکه بسیاری از شهرها در روز 22 بهمن صحنه بارش برف و باران بود اما مردم برای تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب باز هم آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریاری اظهار داشت: مردم قهرمان ایران با اتحاد، همدلی و یکدلی هرچه تمامتر چهل سالگی انقلاب را برخلاف میل دشمن با شکوه هرچه تمامتر جشن گرفتند.
وی ادامه داد: اقیانوس خروشان ملت ایران در راهپیمایی ملت ایران بار دیگر عزت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.
7212/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام راحل انقلاب بارش برف و باران رهبر معظم انقلاب ملت ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت