Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاندو، نماد عروسکی باشگاه ذوب‌آهن که از این فصل از سوی AFC به رسمیت شناخته شده است، پیش از شروع دیدار این تیم با الکویت در کنار زمین حاضر شد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:

* عکاسان خبری داخلی و خارجی با کاورهای نارنجی از پیش از شروع این دیدار در زمین مسابقه و برای ثبت حواشی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دست‌فروشان با پرچم و کلاه سبز در حاشیه ورزشگاه فولادشهر و از ساعتی پیش از شروع این دیدار بازارگرمی می‌کردند.

* گاندو، نماد عروسکی باشگاه ذوب‌آهن که از این فصل از سوی AFC به رسمیت شناخته شده است، پیش از شروع این دیدار در کنار زمین حاضر شد.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل الکویت اعلام شداصفهان| نشست هماهنگی دیدار پلی‌آف آسیا برگزار شد؛ ذوب‌آهن سبز می‌پوشد، الکویت سفیداصفهان| سرمربی الکویت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است/ امیدوارم حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی همراه باشد

* در این دیدار طبق قوانین AFC برای عکاسان خبری جایگاهی در نظر گرفته شد و در این جایگاه به منظور تسهیل امور عکاسی برای عکاسان تعدادی صندلی در نظر گرفته شده بود.

* نیمی از صندلی‌های جایگاه ویژه هواداران ذوب‌آهن از لحظاتی پیش از شروع این دیدار تکمیل شد و این در حالی است که جایگاه هواداران عادی نیز با نزدیک شدن به ساعت شروع دیدار در حال تکمیل بود.

* دیدار ذوب‌آهن و الکویت قرار است علاوه بر شبکه استانی اصفهان از شبکه ورزش سیما هم پخش شود.

* محمدرضا خلعتبری بزرگ‌ترین غایب سبزپوشان اصفهانی در این دیدار است. خلعتبری که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده حداقل 6 ماه از میادین به دور خواهد بود.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت گفت: دهه‌ی کرامت فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی با محتوا سازی و تببین معارف دینی جایگاه اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام در کنار ایجاد شادی تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نصب سخنان و روایت کوتاه از ائمه اطهار (ع) در مناطق مختلف را یکی از راه‌های تببین جایگاه اهل بیت (ع) به عنوان جهادگران عرصه تبیین و ارزش‌های اسلامی دانست و افزود: باید با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و با مشارکت مردمی به ویژه در این دهه برای اجرای کار‌های فرهنگی اثرگذار، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی با تاکید بر اینکه در مساجد باید با جوان گرایی، نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرد، گفت: برگزاری نشست‌های فصلی با حضور امامان جماعت و طلبه‌های جوان در پیشرفت کار‌های فرهنگی در جامعه بسیار موثر است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با تشریح مهمترین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت بیش از ۴۰۰ برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست هر یک از اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان برنامه‌های خود را بیان کردند.
۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی القعده، میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!