Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:23:45 GMT

شهرآورد شیراز جوانمردانه بود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۱۴۰

شهرآورد شیراز جوانمردانه بود

شیراز- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در پایان بازی با تیم قشقایی گفت: بازیکنان دو تیم در شهرآورد شیراز، جوانمردانه بازی کردند و تماشاگران از این دیدار زیبا لذت بردند.

به گزارش ایرنا، داوود مهابادی سه شنبه پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل قشقایی در گفت و با خبرنگاران افزود: نیمه نخست نسبت به تیم حریف برتری داشتیم و می توانستیم گل هم بزنیم و حریف هم روی ضد حمله فرصت گلزنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیمه دوم پس از اینکه گل زدیم، حریف برای جبران گل خورده تهاجمی تر بازی کرد و ما نیز دفاع خود را با تعویض ها مستحکم تر کردیم و سپس چشم به ضد حمله داشتیم که یکبار دیگر از روی نقطه پنالتی بر روی همین شیوه گل دوم هم زدیم و در دقایق پایانی باز هم فرصت گلزنی روی ضد حمله داشتیم.
مهابادی اظهار داشت: تیم حریف هم در نیمه دوم یک فرصت خوب گلزنی از روی ضربه ایستگاهی داشت که توپ تبدیل به گل نشد.
سرمربی تیم فجر در مورد اعتراض به داور بازی هم گفت: بازیکنان ما اعتقاد داشتند در نیمه نخست توپ به دست مدافعان قشقایی درون محوطه جریمه برخورد کرده و پنالتی است، اما در مجموع، داوران منصفانه قضاوت کردند.
وی گفت:همین که تماشاگران شیرازی از یک بازی خوب لذت بردند برای ما کافی است و امیدوارم روند رو به رشد تیم فجر ادامه یابد و به جایگاه بالاتری برسد، برای تیم قشقایی هم آرزوی موفقیت دارم انها هم بازیکنان و هم کادرفنی شایسته ای دارند.
دیدار تیم های فوتبال قشقایی و فجر شهید سپاسی در هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال دسته یک ایران عصر سه شنبه با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت.
تیم قشقایی شیراز هم اینک با 28 امتیاز بدون احتساب سایر بازی ها که قرار است فردا ( چهار شنبه ) بر گزار شود ، در در رده هفتم باقی ماند و تیم فجر هم با 26 امتیاز هشتم شد .
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال فجر سپاسي شهرآورد شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند