Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر اسماعیلی به شایعات مطرح شده پیرامون جابجایی‌اش از فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی پاسخ داد.

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش و فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور در ویژه برنامه "شب گشت" به سوالاتی گوناگونی پیرامون زندگی شخصی و دوران خدمتش در ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسائلی که از سوی مجری این برنامه مطرح شد، نحوه جابجایی امیر اسماعیلی از قرارگاه پدافندهوایی و شایعاتی بود که پیرامون این موضوع مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید:

موفقیت دفاع هوایی ایران در ۱۰۰ سال گذشته جهان بی‌سابقه است

امیر اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل جابجایی‌اش از قرارگاه پدافند هوایی گفت: در فضای مجازی صحبت‌های زیادی می‌شود، حتی بنده اطلاع دارم اخیراً صفحه‌ای در اینستاگرام به نام من ایجاد شده که متعلق به من نیست و من آن را کنترل نمی‌کنم. در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح شده بود که دلیل جابجایی من از قرارگاه پدافند هوایی، حضور جنگنده‌های اف -۳۵ اسرائیلی در آسمان ایران و عدم رهگیری آنها از سوی قرارگاه پدافند هوایی یا اینکه بین فلانی و یک سازمانی صحبت‌هایی شده، بوده است.

وی افزود: در صورتی که در حقیقت این صحبت‌ها اصلاً مطرح نیست. یک موعد سه الی چهار ساله برای کسانی که مسئولیتی به آنها واگذار می‌شود، تعیین می‌شود. مانند نمایندگان مجلس که با رأی مردم انتخاب می‌شوند و ما که توسط حضرت آقا منصوب می‌شویم. برای من دو مرتبه تمدید حکم از سوی حضرت آقا صورت گرفت و من ۸ سال فرمانده این قرارگاه بودم.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی تصریح کرد: شش یا هفت ماه قبل از این جابجایی خودم از آن مطلع بودم و اسامی کسانی که می‌دانستم بهتر از من می‌توانند این مسئولیت را اداره کنند را معرفی می‌کردیم که الحمدلله امروز هم همان دوستان مشغول این کار هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر ایران جنگنده اسرائیل فرزاد اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند