Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@21:22:54 GMT

سایپا با عبور از مینروا پنجاب حریف الریان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۳۱۸۴

خرداد: تیم فوتبال سایپا با عبور از سد تیم مینروا پنجاب هند در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان می‌رود.
به گزارش خرداد به نقل از تسنیم، تیم فوتبال سایپای ایران در مرحله پلی‌آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:10 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف مینروا پنجاب هند رفت و با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش رضاوند (10 - پنالتی و 81)، آرمان رمضانی (24) و ساموئل سارفو (73) در این دیدار برای سایپا گلزنی کردند. همچنین علی دشتی از تیم سایپا و امیریندر سینگ و محمود الامینا از تیم مینروا پنجاب هند از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
تیم فوتبال سایپا در مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان قطر برود، دیداری که 30 بهمن ماه در قطر و به میزبانی الریان برگزار خواهد شد.
برنده دیدار الریان - سایپا در گروه B لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان شود. برچسب ها: ایران ، سایپا ، تیم فوتبال سایپا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران سایپا تیم فوتبال سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ ساله های ژاپن با برتری برابر ازبکستان قهرمان جام ملت های آسیا شد.

به گزارش مشرق، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

دیگر خبرها

  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا