Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزپوشان ضمن گرفتن عکس یادگاری با پیراهن محمدرضا خلعتبری و خالی کردن جای این بازیکن با پیراهن شماره ۱۰، دیدار حساس خود مقابل الکویت را آغاز کردند. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:

* به علت عدم هماهنگی در خصوص صدور آی‌دی کارت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای این دیدار، عده‌ای از خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مهدی رجب‌زاده، بازیکن سابق تیم ذوب‌آهن که در روزهای گذشته حاشیه‌های مختلف اختلافش با باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری به رسانه‌ها کشیده شد، برای تماشای این دیدار در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر شده است.

* سبزپوشان ضمن گرفتن عکس یادگاری با پیراهن محمدرضا خلعتبری و گرامیداشت جای خالی این بازیکن با پیراهن شماره 10، دیدار حساس خود مقابل الکویت را آغاز کردند.

اصفهان| الکویت؛ نام‌آشنا برای ایرانی‌ها، از نکونام تا گوچیاصفهان| علیرضا منصوریان: الکویت چیزی کمتر از تیم‌های قطری و اماراتی ندارد/ از لحاظ تاکتیکی و روحی به شرایط آرمانی رسیده‌ایماصفهان| سرمربی الکویت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است/ امیدوارم حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی همراه باشد

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان به همراه کادر فنی تیم خود برای تماشای دیدار ذوب‌آهن و الکویت و حمایت از سبزپوشان در ورزشگاه فولادشهر حضور داشت.

* تمامی عکاسان خبری در نیمه نخست این دیدار در پشت دروازه الکویت حضور داشتند.

* محمود یاوری، پیشکسوت باشگاه سپاهان نیز به همراه کادرفنی باشگاه سپاهان در حمایت از سبزپوشان در استادیوم حاضر شد.

* محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن نیز برای حمایت از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه حاضر بودند.

* عصبانیت سعید آذری از عملکرد بازیکنان و استرس فراوان وی موجب شد که مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای تماشای ادامه این دیدار به جایگاه خبرنگاران بیاید.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده