Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر اعلام شد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه دوم دیدار 2 تیم ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به شرح زیر است:

* پیش از این دیدار تغییراتی طبق استانداردهای AFC در ورزشگاه فولادشهر انجام شده بود که شامل مکان قرارگیری نیمکت ذخیره‌ها و تابلوهای تبلیغاتی دور زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در میان 2 نیمه این دیدار در راستای مسابقه باشگاه ذوب‌آهن برای ثبت عکس یادگاری و دریافت پیراهن ذوب‌آهن، هواداران سبزپوش به ثبت عکس سلفی پرداختند.

* به علت سردی هوا هواداران تیم ذوب‌آهن در کنار یکدیگر جمع شدند و به صورت ایستاده به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

* در نیمه دوم این دیدار نیز تمامی عکاسان خبری در پشت دروازه الکویت قرار داشتند.

اصفهان| تساوی یک نیمه‌ای ذوب‌آهن و الکویت در روز بی‌دقتی مهاجماناصفهان| خالی کردن جای خلعتبری با پیراهن شماره 10؛ عصبانیت آذری از عملکرد بازیکناناصفهان| از حضور "گاندو" در استادیوم تا ساخت جایگاه ویژه برای عکاسان خبری

* هواداران تیم ذوب‌آهن در پی زمین افتادن بازیکنان الکویت در جریان بازی به داور این دیدار اعتراض کردند.

* عکس تمامی بازیکنان باشگاه ذوب‌آهن در گوشه کناری زمین استادیوم و بر روی بنر نصب شده بود.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه فولادشهر برای تماشای دیدار 2 تیم ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت 3 هزار و 600 نفر اعلام شد.

* سعید آذری، مدیرعامل تیم ذوب‌آهن به دلیل استرس بالای خود و نارضایتی از بازیکنان در بعضی از صحنه‌ها، دقایق پایانی این دیدار را نیز به صورت ایستاده و در جایگاه خبرنگاران تماشا کرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند