Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: پیش دبستانی و ابتدایی شهرستانهای یزد، تفت و اشکذر فردا/ چهارشنبه / تعطیل است.

محسن گلستانی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت برودت هوا، آب گرفتگی و یخ زدگی معابر، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر یزد در شیفت صبح و تفت هم مدارس ابتدایی روستاهای ده بالا و طزرجان و سانیج فردا / چهارشنبه / تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین در منطقه نیر تفت مدارس ابتدایی و متوسطه دهستان های بنادکوک،سخوید، زردین، کهدوئیه، گاریزات، و در بخش خضرآباد مدارس روستاهای شرب العین، تقویه، دربرز، مزرعه نظر، اتابک، کافی آباد، هامانه، دولاب، خمسیان، پناهکوه، بامکان و شهر خضرآباد و همچنین مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهر اشکذر، فیروزاباد، رضوانشهر و دهستان رستاق تعطیل می باشند.
در سال تحصیلی 98 - 97 ، 250 هزار دانش آموز در یکهزار و 920 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
2088/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش تعطيلي مدارس يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • سیل در روستای شرب‌العین اشکذر جاری شد
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد