Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:27:48 GMT

اصفهان| خوشحالی علی منصور به تونل فولادشهر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۲۰۴

اصفهان| خوشحالی علی منصور به تونل فولادشهر رسید

علیرضا منصوریان پس از گل تیمش به الکویت با دست‌های گره‌خورده خود به تونل ورزشگاه فولادشهر رفت و با فریادهای خود فشاری که در این بازی تحمل کرده بود را تا حد زیادی کاهش داد. ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی وقت‌های اضافی دیدار ذوب‌آهن ایران و الکویت کویت در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* در اوایل وقت‌های اضافی در میان تماشاگران ذوب‌آهن هرج و مرجی ایجاد شده بود و آن‌ها به عملکرد بازیکنان ذوب‌آهن اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پس از به ثمر رسیدن گل نخست تیم ذوب‌آهن نیمکت این تیم به نشانه خوشحالی وارد زمین شدند و با تذکر ناظر بازی مواجه شدند.

* علیرضا منصوریان پس از این گل با دست‌های گره خورده خود به تونل ورزشگاه فولادشهر رفت و با فریادهای خود فشاری را که از ابتدای بازی تحمل کرده بود تا حد زیادی کاهش داد.

* کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای ذوب‌آهن نخستین گل خود را در این فصل از رقابت‌ها برای سبزپوشان اصفهانی به ثمر رساند.

* در وقت‎‌های اضافی تمام عکاسان پشت دروازه تیم الکویت حضور داشتند، این در حالی است که تیم الکویت پس دریافت گل حملات پر دامنه‌ای را بر روی دروازه ذوب‌آهن انجام داد.

اصفهان| التهاب در دیدار ذوب‌آهن و الکویت پس از برتری سبزپوشاناصفهان| حمایت 3 هزار و 600 نفری هواداران از سبزپوشان؛ استرس آذری را به جایگاه خبرنگاران کشانداصفهان| خالی کردن جای خلعتبری با پیراهن شماره 10؛ عصبانیت آذری از عملکرد بازیکنان

* علیرضا منصوریان جنب و جوش بسیار زیادی در کنار خط داشت و در انتهای این دیدار حتی به زمین مسابقه نیز وارد شد.

* دروازه‌بان تیم الکویت در انتهای دیدار و در ضربه کرنر این تیم به محوطه جریمه ذوب‌آهن رفت تا شاید گل تساوی این تیم را به ثمر برساند.

* در انتهای این دیدار بازیکنان الکویت به سمت داور هجوم آورده و اعتراض خود را نسبت به عملکرد تیم داوری نشان دادند.

* یکی از هواداران ذوب‌آهن پس از پایان دیدار به زمین مسابقه رفت و در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت که توسط عوامل انتظامی دیدار دستگیر شد.

* این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا ان تیم حریف الغرافه در مرحله بعدی پلی آف رقابت‌ها شود.

* بازیکنان ذوب‌آهن پس از پایان بازی شادی خود را به هواداران خود تقسیم کردند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!