Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:16:29 GMT

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۳۵۶

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز+تصاویر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،با گزارش وقوع انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در شهرک پرواز، آتش نشانان به محل انفجار اعزام شده‌اند و هم اکنون در حال عملیات و ایمن سازی محل حادثه هستند.

 

 

وی با اشاره به شدت انفجار این حادثه گفت: شدت انفجار این حادثه به حدی بود که شیشه‌های ساختمان روبرو و مجاور شکسته و دچار خسارات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: به علت ریزش ساختمان، تلاش گروه‌های امدادی آتش نشانی تبریز جهت بررسی و یافتن افراد احتمالی مدفون شده در زیر آوار همچنان ادامه دارد.

 

  محمد قلی‌زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز هم گفت : با تلاش تیم های عملیاتی آتش نشانی تبریز پیکر مرد فوت شده از زیر آوار کشف شد.      


وی ،در تشریح این خبر گفت: عملیات امدادی این سانحه پایان یافته و نیروهای آتش نشانی همچنان در محل حادثه در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.

 

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش ایثارگرانه تمام نیروهای عملیاتی آتش نشانی ، هلال احمر ، اورژانس، نیروی انتظامی و... که در جریان عملیات امدادی این حادثه همکاری داشتند، قدردانی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

کشف پیکر فرد مدفون زیر آوار حادثه انفجار گاز در تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک