Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:59:19 GMT

ارتباط فیبر نوری در مسیر بندرعباس- رودان برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۴۶۰۹

ارتباط فیبر نوری در مسیر بندرعباس- رودان برقرار شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل ارتباطات زیرساخت هرمزگان گفت: با تلاش های نیروهای این شرکت مشکل قطعی فیبر نوری مسیر بندرعباس- رودان که بر اثر ریزش کوه ایجاد شده بود، برطرف و هم اکنون ارتباط در این مسیر برقرار است.

علی اصغر ابوالقاسمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرستان رودان از مسیر جاسک و کرمان به شبکه ارتباطی کشور دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، اقصی نقاط استان هرمزگان از روز گذشته شاهد بارش شدید باران هستند که این مساله موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه های فصلی شده است.
بیشترین میزان بارندگی هرمزگان تا ظهر امروز در شهرستان میناب با 76.6 میلی متر و کمترین در بوموسی با هشت دهم میلی متر اعلام شده است.
شهرستان رودان در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات قطعي فيبر نوري بارندگي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • چرا هنوز با موجودات فضایی ارتباط برقرار نکرده‌ایم؟
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود