Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از نشستن هواپیمای این رژیم در فرودگاه ریاض که در آن یک مقام ارشد این رژیم حضور داشت، پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از سفر یک مقام برجسته این رژیم به عربستان پس از توافق ایران با گروه ۱+۵ پرده برداشت.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیست؛ تامیر پاردو» رئیس سابق سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) در سال ۲۰۱۴ به ریاض سفر کرده و با بندر بن سلطان رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی دیدار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات‌های غربی به این کانال رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندی پس از امضای توافق ایران با گروه ۱+۵، هواپیمای اختصاصی بر روی باند فرودگاه ریاض بر زمین نشست و تامیر باردو رئیس وقت موساد از آن خارج شد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: سعودی‌ها نگران بودند و اسرائیل را تنها حامی در برابر ایرانی‌ها می‌دیدند و برای اولین بار با میزبانی از یک مسئول بارز اسرائیلی موافقت کردند. این برای سعودی شکستن ممنوعیت‌ها بود، زیرا معمولا دیدارهای محرمانه با مسئولان اسرائیلی در کشوری ثالث و نه در عربستان انجام می‌شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط