Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، کورش خرد در این باره گفت: با توجه به موقعیت قرار گیری بوستان خواجه دهی در جنوب این منطقه و نزدیکی آن به میدان راه آهن که از مدت ها پیش وجود معتادان و متکدیان، ساکنان محلی را آزار می داد و تبدیل به یکی از مکان های بی دفاع شهری شده بود؛ پیشنهاد ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در این مکان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی در محله راه آهن و ساماندهی فضای بی دفاع شهری ، صرفه جویی اقتصادی در نگهداری فضای سبز محلی و کاهش مصرف آب را در نیز به دنبال دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ، همچنین با اشاره به وسعت 2400 مترمربعی این نمایشگاه که در آن گل های آپارتمانی ، نهال ، آبنما و گلدان عرضه خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: ارتقای منظر شهری و زیبایی محیطیو کاهش هزینه های برق و نگهبانی و ... نیز از دیگر مزایای ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاه در بوستان خواجه دهی است.

بوستان خواجه دهی در میدان راه آهن – ابتدای خیابان کارگر جنوبی ، کوچه خواجه دهی قرار دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 نمایشگاه دائمی گل و گیاه نزدیکی میدان راه آهن بوستان خواجه دهی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 کورش خرد کاهش آسیب های اجتماعی ساماندهی فضای بی دفاع شهری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نمایشگاه دائمی گل و گیاه کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی