Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری شش دیدار وارد هفته بیست و پنجم خود خواهد شد. در حساس‌ترین بازی این هفته شهرداری تبریز در خانه به مصاف پیکان خواهد رفت. شاگردان عادل بناکار که هفته گذشته در تبریز از سد نارنجی‌پوشان سایپا گذشتند این هفته برای حضور در بین هشت تیم تمام تلاش خود را برای شکست شاگردان محمد ترکاشوند به کار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکانی‌ها نیز که سه هفته متوالی را با شکست پشت سرگذاشتد تلاش می‌کنند در خانه حریف با شکست تیم نهم جدول رده‌بندی دوباره به جایگاه دوم جدول صعود کنند و همچنان در بین مدعیان قهرمانی حضور داشته باشند.

در دیگر بازی مهم هفته در خانه والیبال تهران شاگردان پیمان اکبری میزبان شهروند اراک خواهند بود. سایپایی‌ها که هفته گذشته شکست سنگینی را در تبریز تجربه کردند این هفته در خانه به دنبال جبران نتیجه خواهند بود. یاران خداوردی نیز که همچنان شانس حضور در پلی‌آف را دارند برای حضور در بین هشت تیم تلاش خواهند کرد.

پیام مشهد نیز که هفته گذشته موفق به شکست تیم پیکان شد این هفته در خانه میزبان شهرداری گنبد خواهد بود. شهرداری گنبد نیز که یکی دیگر از شانس‌های حضور در پلی آف محسوب می‌شود در این بازی به دنبال برد خواهد بود.

با این شرایط دو هفته‌ پایانی رقابت‌های لیگ برای تیم‌های شهرداری گنبد، شهروند اراک و شهرداری تبریز از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود ولی باید منتظر ماند و دید که کدام تیم به عنوان تیم هشتم راهی دور پلی آف خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

* خاتم اردکان- کاله مازندران

* عقاب نهاجا- فولاد سیرجان

* شهرداری ارومیه- دورنا ارومیه

* پیام خراسان- شهرداری گنبد

* سایپا تهران- شهروند اراک

* شهرداری تبریز- پیکان تهران

* تیم شهرداری ورامین این هفته استراحت دارد.

* جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال تا پایان هفته بیست و چهارم؛

۱- شهرداری ورامین ـ ۲۰ پیروزی ـ ۵۸ امتیاز

۲- خاتم اردکان ـ ۱۵ پیروزی ـ ۴۶ امتیاز

۳-پیکان تهران ـ ۱۵ پیروزی ـ ۴۵ امتیاز

۴-پیام مشهد ـ ۱۵ پیروزی ـ ۴۲ امتیاز

۵-فولاد سیرجان ـ ۱۳ پیروزی ـ ۳۹ امتیاز

۶-کاله مازندران ـ ۱۳ پیروزی ـ ۳۷ امتیاز

۷-سایپا تهران ـ ۱۲ پیروزی ـ ۳۷ امتیاز

۸-شهرداری گنبد ـ ۱۱ پیروزی ـ ۳۳ امتیاز

۹-شهرداری تبریز ـ ۱۰ پیروزی ـ ۳۰ امتیاز

۱۰-شهروند اراک ـ ۱۰ پیروزی ـ ۲۸ امتیاز

۱۱- شهرداری ارومیه ـ ۵ پیروزی ـ ۱۸ امتیاز

۱۲-عقاب نهاجا ـ ۴ پیروزی ـ ۱۲ امتیاز

۱۳-دورنا ارومیه ـ یک پیروزی ـ ۷ امتیاز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر والیبال برنا پیکان پیام پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟