Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اورژانس کشور گفت:تعداد ۴۰۰ آمبولانس نوسازی شده است و به چرخه کار و فعالیت بازگشته است، امیدواریم مابقی آمبولانس‌ها نیز به زودی نوسازی و به چرخه فعالیت و کار بازگردد.

پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:تعدادی آمبولانس قدیمی داریم که حدودا ۱۰ سال از فعالیت آن‌ها می‌گذشت که نیاز به بازسازی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:برند‌های این آمبولانس‌ها خیلی خوب است و خوشبختانه با رقمی پایین حدود ۴۰۰ آمبولانس بازسازی و نوسازی کرده و به چرخه فعالیت بازگشته است.

رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه حدود ۱۴۰۰ آمبولانس احتیاج به بازسازی داشتند افزود: با توحه به نوسازی ۴۰۰ دستگاه آمبولانس ۱۰۰۰ آمبولانس دیگر باقی مانده  و امیدواریم این تعداد نیز هرچه زودتر نوسازی و بازسازی شده تا به چرخه کار بازگردند.

کولیوند گفت:سازمان اورژانس کشور بر اساس آیین نامه پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی و اساس نامه و برنامه ششم توسعه باید به سمت جلو حرکت کنیم و در فکر تهیه و خرید آمبولانس‌های جدید باشیم.

وی در ادامه درباره ورود بالگرد‌های دید در شب به ناوگان اورژانس کشور تشریح کرد: بالگرد‌های دید در شب شناسایی شده ودر صورتی که دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تامین بودجه کنند در مدت زمان کوتاهی خریداری شده و وارد چرهه کار قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس بالگرد پوشش فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است