Web Analytics Made Easy - Statcounter

موشی به دلیل اینکه شارژر شخصی را جویده است ،به یک بطری بسته شده و با چوبی به عنوان "مجازات" تنبیه می شود ، خبری که ویدئوی منتشر شده از آن با واکنش های تندی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد.
به گزارش صدای ایران از نمناک، دیلی میل نوشت :مردی اهل ماندیا در جنوب هند به دلیل بستن موش کوچکی، مورد لعن و نفرین همگان قرار گرفته است ؛ او، موش را با دست و پایش به یک بطری آب پلاستیکی بسته است تا او را مورد تنبیه پلیدی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او سیم جدا شده شارژرش را به موش نشان می دهد و می گوید:" چرا سیم شارژرم را گاز زدی که باعث از دست دادن هشتاد روپیه (یک پوند) شد؟ آیا پدر یا مادرت این ضرر مرا پرداخت خواهند کرد؟" او همچنان که به کتک زدن موش ادامه می دهد، آن را متهم به خوردن برنج، گوجه فرنگی و صابون در خانه اش نیز می کند. در بخش نگران کننده و خشم برانگیز این فیلم، موش از ترس کتک زدن بیشتر ادرار می کند و همچنان مرد هندی می پرسد:چرا این کار را کردی؟
فعالان حقوق حیوانات هندی پس از انتشار این ویدیو در اوایل ماه ،عصبانی شدند و از مقامات خواسته اند تا این مرد را ردیابی کنند و او را به خاطر بی رحمی اش نسبت به حیوانات دستگیر کنند."سوبهندو مالیک" فعال حقوق حیوانات، گفت:"در حالی که کشتن یک موش، غیر قانونی نیست، اما این نوع شکنجه ناعادلانه است. این یک جرم در طی قانون پیش گیری از ظلم به حیواناتی است که در سال 1960 تثبیت شده است و مقامات باید به آن عمل کنند."

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: موش شارژر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 22 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه انجام شد، با تحلیل موجی از نظامیان ارشد کشورهای مختلف درباره تبعات نظامی و امنیتی‌اش همراه شده است. در همین راستا ژنرال جی دی بکشی سرلشکر ارتش هند به تحلیل و ارزیابی این حمله پرداخته که با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟ نمی‌شود؟
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد