Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:35:53 GMT

129 سارق حرفه ای در خوزستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۵۹۰

129 سارق حرفه ای در خوزستان دستگیر شدند

اهواز - ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت:129 سارق حرفه ای با 333 فقره انواع سرقت در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند .‌

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت، ماموران پلیس آگاهی و سایر عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی طی سه روز گذشته ، 129 سارق حرفه ای را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 333 فقره انواع سرقت اعتراف کرده و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه آن ها کشف و تحویل مالباختگان شد.
وی تصریح کرد : این طرح به صورت مستمر در هر هفته اجرا شده و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.
همچنین پیش از این سرهنگ محسن دالوند سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در 19 بهمن ماه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اهواز و دستگیری 77 متهم و کشف 30 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داده بود.

* فرد شرور توسط پلیس مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فرد شروری با سابقه تیراندازی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی تیراندازی یک شرور سابقه دار با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن یکی از شهروندان در مسجدسلیمان شد، تیم ویژه ای به منظور دستگیری وی تشکیل شد.
وی افزود: ماموران پلیس با اقدام اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه متهم را در یکی از نقاط حاشیه ای شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده چندین فقره سابقه سرقت، تیراندازی، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غیر مجاز را در پرونده خود دارد.

**600 میلیون ریال کالای قاچاق در آبادان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:600 میلیون ریال برنج و جاروبرقی قاچاق توسط پلیس در این شهرستان کشف و ضبط شد.
سرهنگ سیدمحسن تقی زاده اظهار داشت:ماموران گیت آبادان به ماهشهر در بازرسی از سه دستگاه خودرو پراید تعداد30دستگاه جاروبرقی و از یکدستگاه خودرو نیسان تعداد 30 کیسه برنج خارجی کشف کردند.
وی ادامه افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و کالای قاچاق کشف شده نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه رانندگان خاطی تحویل تعزیرات حکومتی شدند.
3015/7152/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي دستگيري سارق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد