Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@07:31:43 GMT

روسیه اتصال به اینترنت جهانی را قطع می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۶۷۳۵

روسیه اتصال به اینترنت جهانی را قطع می‌کند

به گزارش مهر به نقل از تک کرانچ، دولت روسیه تصمیم دارد در یک طرح آزمایشی اتصال به اینترنت جهانی را قطع کند. این طرح در چارچوب برنامه آزمایشی دفاع سایبری این کشور اجرا می شود.

سال گذشته روسیه برنامه «اقتصاد دیجیتال ملی» را معرفی کرد. طبق این طرح  تهیه کنندگان روسی اینترنت ملزم بودند تا در صورت قطع شدن دسترسی به اینترنت جهانی همچنان ارائه سرویس به شهروندان و کاربران روسی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در صورت موفقیت آمیز بودن به روسیه اجازه می دهد تا اینترنت داخلی خود را ارائه و ارتباط با اینترنت جهانی را قطع کند. البته هنوز تاریخ این آزمایش مشخص نشده اما پیش بینی می شود قبل از یکم آوریل سال جاری میلادی انجام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!