Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر آتش سوزی در یک هتل در دهلی نو، پایتخت هند که در ساعت ۷ به وقت محلی مهار شد ۱۷ نفر کشته شده و ۴ نفر هم زخمی شدند، همچنین ۴۶ نفر سالم از هتل خارج شدند.به گزارش بلاغ، بر اثر آتش سوزی در یک هتل در دهلی نو، پایتخت هند ۱۷ نفر کشته شدند.

این آتش سوزی در هتل آرپیت و در منطقه کارول باغ در دهلی نو روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر قربانیان این آتش سوزی بر اثر خفگی ناشی از استنشاق دود جان باختند.

سازمان آتش نشانی دهلی نو ۲۶ خودرو آتش نشان را برای مهار آتش به محل اعزام کرد. این آتش سوزی در ساعت ۷ به وقت محلی مهار شد و ۴۶ نفر سالم از هتل خارج شدند. در این حادثه ۴ نفر هم زخمی شدند.

تحقیقات درباره علت آتش سوزی ادامه دارد.

آتول گراگ رییس آتش نشانی دهلی نو گفت: «راهرو هتل و پله‌های آن چوبی بودند و آتش گرفتند. این موضوع سبب ایجاد دود زیادی در محل شد. این موضوع سبب شد که راه فرار بسته شود. ما نتوانستیم به فوریت وارد ساختمان شویم. بسیاری از مسافران هتل در داخل آن به دام افتاده بودند و نمی‌توانستند فرار کنند.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد