Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@04:59:04 GMT

بهترین باربری در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۲۷۰۸۷

برخی از شرکتهای باربری مانند شرکت اتوبار شمال بار تهران، به دلیل کیفیت بالای خدمات خود و همچنین رضایت و استقبال مشتریان محترم در سراسر تهران توانسته اند در طول سالهای گذشته فعالیت های خود را در سراسر تهران گسترش داده

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر به دنبال رزرو خدمات اسباب کشی و اثاث کشی منزل و یا محل کار خود هستید، بهتر است جهت این امر با شرکتهای باربری تهران تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکتهای اتوبار و باربری تهران در حقیقت خدمات بسته بندی اثاثیه و وسایل شما و همچنین حمل بار به مقصد را ارائه می دهند.


البته به این نکته توجه داشته باشید که هر شرکت اتوبار تهران، نمی تواند تمام مناطق شهر را تحت پوشش قرار بدهد. بنابراین بهتر است با شرکتهایی جهت اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم فعال در همان منطقه مذاکره کنید و از آنها کمک بخواهید. برای مثال کسانی که در مناطق اطراف خیایبان پاسداران تهران زندگی می کنند، بهتر است با شرکتهای فعال در باربری پاسداران تماس بگیرند. به این ترتیب اعزام کارگران و خودروهای حمل بار به مکان شما بسیار آسان تر و سریع تر صورت می گیرد.

و یا کسانی که برای مثال، دفتر کار آنها در منطقه نیاوران قرار دارد و می خواهند محل کسب و کار خود (اعم از: شرکت، اداره، فروشگاه، بانک، موسسه آموزشی، فرهنگی، خدماتی، هنری، پژوهشی، مراکز تفریحی سرگرمی، رستوران، کافی شاپ، فست فود و ...) به مکانی دیگر در داخل و یا خارج از شهر تهران منتقل کنند، می توانند با شرکتهای اتوبار و باربری نیاوران تماس بگیرند.

البته برخی از شرکتهای باربری مانند شرکت اتوبار شمال بار تهران، به دلیل کیفیت بالای خدمات خود و همچنین رضایت و استقبال مشتریان محترم در سراسر تهران توانسته اند در طول سالهای گذشته فعالیت های خود را در سراسر تهران گسترش داده و با توسعه شعبات مختلف در مناطق و بخش های مختلف پایتخت توانسته با استفاده از بهترین خودروهای حمل بار (مانند کامیون و یا کامیونت های جدید، ایمن و کاملا مجهز با داشتن فضای بار با گنجایش بالا) و همچنین کارگران حرفه ای و رانندگان باتجربه، بهترین خدمات اسباب کشی و حمل بار را در مناطق مختلف تهران (اعم از شرق، شمال، غرب، مرکز تهران) ارائه دهد.

 

از جمله فعالترین شعبات شرکت باربری شمال بار تهران شعبه باربری شرق تهران است که کلیه مناطق شرق تهران را تحت پوشش قرار می دهد. به این ترتیب اگر شما در مناطقی مانند تهرانپارس، نارمک، لویزان، حکیمیه، میدان رسالت، لواسان، شمس آباد، بلوار ارتش، مجیدیه، خاک سفید، جاده دماوند، تهران نو، میدان هروی، ساقدوش و ... سکونت دارید و یا محل کسب و کار شما در هر یک از این مناطق قرار دارد، می توانید جهت اثاث کشی و حمل و نقل بار با همکاران ما در واحد اتوبار شرق تهران تماس بگیرید.

لطفا به این نکته توجه داشته باشید که خدمات اسباب کشی که توسط شرکتهای اتوبار تهران انجام می شود، باید مطابق با شرایط و نیازمندی های مشتریان و همچنین احترام کامل به خواسته های آنها صورت گیرد. بطوری که:

·         در زمان مقرر خدمات و سرویس های اسباب کشی ارائه شوند.

·         در زمان اثاث کشی و حمل بار، هیچ یک از وسایل و یا لوازم دچار آسیب و یا خسارت نشده و یا گم نشوند.

·         باربری با تاخیر انجام نشود و از قبل پیش بینی کلیه مسائل مهم (از جمله وضعیت ترافیک، وضعیت آب و هوا و غیره) انجام شده باشد.

·         کارگران باربری و اتوبار، افرادی منظم، خوش برخورد، مردم دار و وظیفه شناس و همچنین حرفه ای باشند.

·         خودروهای باری مناسب جهت اثاث کشی و حمل بار انتخاب شوند.

·         بسته بندی اثاثیه و وسایل منزل و یا محل کار مشتریان، به دقت صورت گیرد.

·         قیمت و تعرفه ها بر اساس نرخ های رسمی و پایه اتحادیه باشند.

رعایت موارد فوق اهمیت زیادی در سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان محترم در گوشه و کنار تهران دارد. به ویژه مرحله بسته بندی که تاثیر مستقیم در ایمنی بار دارد. بطوری که هر چه بسته بندی لوازم و وسایل بهتر صورت گیرد، ایمنی آنها بیشتر شده و احتمال شکستن و یا خسارت وارد شدن به آنها در طول مسیر کمتر می شود. به ویژه لوازم حساس شکستنی و شیشه ای (از جمله ظروف، لیوان ها، کریستال، تلویزیون، مانیتور کامپیوتر و ...)

به همین جهت شرکت اتوبار و باربری شمال بار تهران در شرق تهران و سایر مناطق پایتخت، همواره تلاش کرده تا ضمن ارائه بهترین خدمات اسباب کشی با استفاده از لوازم درجه یک مانند کارتن های چندلایه مقاوم، استرچ رپ و بابل رپ براحتی کلیه وسایل و لوازم مشتریان خود را آماده حمل بار به مقصد کند.

منبع: شرکت اتوبار و باربری شمال بار تهران

شماره تماس: 1717

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۲۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟

به گزارش همشهری_ مهدی اسماعیل پور، سازمان ورزش برای اینکه اقشار مختلف جامعه از ورزش و مزایای آن بهره مند شوندکه سلامت جسمی و روحی شهروندان و ایجاد شور و نشاط در جامعه است، بلیت و بهای خدمات در ورزشی اماکن متعلق به خود را با سوبسید به دست شهروندان می رساند.
افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی طبق مصوبه شورای شهر

با وجود خدمات ارزان در اماکن ورزشی متعلق به سازمان وررش، برخی رسانه ها در انتقاد به عملکرد شهرداری تهران ادعای عجیبی را مطرح کرده اند و از افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی تعرفه خدمات در برخی از اماکن ورزشی متعلق به سازمان ورزش شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داده اند! در همین رابطه موضوع را از حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران پیگیری کردیم که ضمن تکذیب این موضوع، گفت:"تعرفه های اماکن ورزشی متعلق به سازمان ورزش شهرداری تهران کاملا بر اساس مصوبه های شورای اسلامی شهر تهران بوده و افزایش نرخ اماکن ورزشی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ برهمین اساس حدودا بین ۳۰ تا ۴۰ اقزایش داشته است.»
به اندازه تعرفه اماکن دولتی در سال گذشته
اوجاقی در ادامه تاکید می کند که سازمان ورزش شهرداری تهران ارزان ترین تعرفه خدمات ورزشی را در کشور ارائه می کند و در این رابطه می گوید: «تعرفه سال ۱۴۰۳ اماکن ورزشی متعلق به سازمان ورزش شهرداری تهران با نرخ تعرفه های ورزشی دولت و اماکن ورزشی متعلق به وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ برابری می کند. به عبارت دیگر مجموعه های خصوصی که هیچ، تعرفه اماکن ورزشی شهرداری تهران مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران امسال به اندازه تعرفه ای است اماکن ورزشی دولتی در سال گذشته دریافت می کردند.»


تفاوت تعرفه در مناطق شمال و جنوب شهر


مدیرعامل سازمان ورزش درخصوص تفاوت تعرفه خدمات ورزشی در شمال و جنوب شهر می گوید: «تعرفه خدمات ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران به دو بخش مجموعه های درجه دو و درجه سه تقسیم بندی می شود. تعرفه خدمات ورزشی در مناطق شمال شهر یا همان اماکن ورزشی درجه دو کمی بیشتر از جنوب شهر یا همان اماکن ورزشی درجه سه است. شمال شهر شامل مناطق یک تا ۸ و همچنین منطقه ۲۲ می شود. جنوب شهر هم مناطق ۹ تا ۲۱ است. برهمین اساس میزان افزایش تعرفه در سال جاری حدودا به ۳۰ تا ۴۰ درصد می رسد.»


تخفیف برای شهروندان

اوجاقی در ادامه به نرخ تعرفه برخی از رشته ها و خدمات ورزشی پر طرفدار در سال گذشته و سال جدید اشاره و آنها را مقایسه می کند: «برای مثال نرخ بلیت استخر در مناطق جنوب شهر در سال گذشته ۵۲ هزار تومان بود که امسال به ۶۷ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. بهای استخر در مناطق شمال شهر نیز در سال گذشته ۷۷ هزار تومان بود که امسال به ۸۴ هزار تومان رسیده است. این در شرایطی است که امسال بهاتی بلیت استخر در مجموعه های دولتی بیش از ۱۰۰ هزار تومان می شود.» با یک حساب و کتاب و سرانگشتی مشخص می شود که حداکثر افزایش نرخ تعرفه خدمات ورزشی متعلق به سازمان ورزش شهرداری تهران آنهم در رشته های ورزشی پرتقاضا و پر مخاطب در بالاترین تعرفه های اعمال شده حداکثر حدود ۴۰ درصد است که با ادعای افزایش ۱۰۰درصدی فاصله معناداری دارد!

اوجاقی با اشاره به این موضوع که شهرداری برای ورزش شهروندی سوبسید هم می دهد و بهای دریافتی از شهروندان حتی کمتر از هزینه تمام شده است، در تکمیل صحبت های خود می گوید: «سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیریت شهری برای ارائه خدمات ورزشی به شهروندان و در بحث ورزش شهروندی نه تنها به دنبال سود دهی و درآمد زایی نیست که حتی سوبسید هم پرداخت می کند. برای مثال هزینه تمام شده هر سانس استخر تقریبا حدود ۲۰۵ هزار تومان می شود، درحالی که قیمت بلیت آن در بهترین حالت ۸۴ هزار تومان است! علاوه بر این که تعرفه های اماکن ورزشی شهرداری تهران کمتر از دولتی ها است و ارزان ترین تعرفه خدمات در کشور را داریم، در موارد بسیاری برای اقشار خاص از جمله جانبازان، خانواده شهدا، زنان سرپرست خانوار، سالمندان دارای کارت منزلت و... نیز تخفیف های ۱۰۰ تا ۵۰ درصدی نیز اعمال می شود.»

کد خبر 849532 برچسب‌ها مردان وزارت ورزش و امور جوانان ورزش معلولان شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان ورزش بانوان تهران ورزش ورزش همگانی پایتخت

دیگر خبرها

  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود